Здоров'язбережувальна компетентність
Розглянь картинки й розкажи, що на них зображено.
Що із зображеного корисно робити для здоров’я?
БЕСІДА «ЩО ТРЕБА ЗНАТИ, ЩОБ ЗДОРОВИМ ЗРОСТАТИ?»
Розглянь малюнок та визнач в яку частину доби ми будемо виконувати дії, які зображено на малюнку.
Обіграти з дитиною ситуацію:
« Я ВДОМА ОДИН» Розглянь уважно картинки
Подумай, чи правильно роблять діти?
Розглянь ілюстрації і визнач де діти порушують правила безпеки.
Покажи предмети , що необхідні для лікування хворої людини.
Розглянь уважно картинку
Що робить хлопчик? Навіщо він це робить? Що йому знадобиться для того щоб почистити зуби?
Уважно розглянь малюнки та розкажи, що на них зображено. Хто з дітей зберігає правильну поставу?
БЕСІДА «ЩО ТРЕБА ЗНАТИ, ЩОБ ЗДОРОВИМ ВИРОСТАТИ?»
Розглянь уважно картинку. Як ти вважаєш, діти дотримуватися правил , щоб бути здоровим?
Особистісна компетентність
Уяви, що ми вирушили до театру. А там тебе зустріли ось такі маски, як на картинці. З якою маскою ти хотів би потоваришувати?
Подивіться навколо себе. Що ви бачите? Який орган допоміг це зробити?
Спробуйте на смак яблуко, або цукерку. Що ви відчули? Який орган допоміг вам відчути смак?
Торкніться об’єкти, які вас оточують. Який орган чуття допоміг вам відчути об’єкт?
Прислухайтесь довкола. Які звуки чуєте? Який орган допоміг вам отримати цю інформацію?
Понюхайте апельсин або будь-який інший фрукт. Що ви відчули? Який орган допоміг вам відчути запах?
Пригадайте казку « Троє поросят». Розгляньте зображення . Хто були головними героями казки?
Подивись на картинки, що зображені нижче, і скажи, які у тебе є обов’язки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома