Хімічна зброя створена для:
Отруйні речовини заражають:
Як проникають отруйні речовини в організм людини?
Як доставляють отруйні речовини до місця призначення?
Що утворюється після застосування отруйних речовин?
За виявлення факту застосування хімічної зброї потрібно:
При виявленні ознак гострого отруєння отруйними речовинами необхідно:
Якщо у потерпілого відсутнє дихання, то необхідно:
До якого часу необхідно повторювати промивання шлунка при отруєнні ОР?
Що не можна робити при отруєнні припікаючими речовинами?
При потраплянні отруйної речовини в очі необхідно:
Перед наданням домедичної допомоги постраждалим у зоні застосування ОР необхідно:
За фізіологічною дією на організм людини ОР об'єднують у такі групи:
Загальна слабкість, нудота, блювання, погіршення зору - це ознаки отруєння
Хворобливий потяг до вживання наркотиків це
Систематичне вживання алкоголю призводить до
Першою домедичної допомогою при харчовому отруєнні є
Ваші дії при застосуванні хімічної зброї
До групи отруйних речовин які мають нервово - паралітичну дію належать
Отруйні речовини які мають задушливу дію на організм людини це
9. Які дії необхідно виконати, надаючи домедичну допомогу при укусі змії?
7.Перша допомога постраждалому від отрути комах.
6.Способи видалення кліщів.
12.До симптомів від укусів отруйних комах відносяться:
10. Укушену дикою твариною рану краще промити:
Отруєння речовинами, які вводить медичний персонал з лікувальною метою називаються…
Антидот найефективніше діє :
Виберіть нейротропні отрути:
Вражаюча дія хімічної зброї грунтується на використанні:
11. Анафілактичний шок - це алергічна реакція, що характеризується
7. Які будуть ваші дії, якщо після прогулянки до лісу ви виявили на тілі кліща?
До ОР смертельної дії належать:
Хімічні отрути нервово-паралітичної дії НЕ здатні викликати:
Залежно від того , де виготовляються, зберігаються і застосовують сильнодіючі речовини , отруєння можна умовно поділити на:
Резорбтивні отрути - це...
Отрути, які діють в місці їх контакту з організмом - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома