Ознаки і властивості паралельних прямих

Додано: 13 листопада 2022
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 383 рази
12 запитань
Запитання 1

На малюнку прямі a i b паралельні; с - січна. Знайти градусну міру кута х

варіанти відповідей

85

75

105

95

немає правильної відповіді

Запитання 2

Чи паралельні прямі a і b?

варіанти відповідей

да

ні

Запитання 3

На якому з рисунків прямі і b паралельні?

варіанти відповідей
Запитання 4

Якщо а || в, в|| с,то

варіанти відповідей

а перпендикулярне с

а || с

а перпендикулярне в

Запитання 5

На малюнку AB ׀׀ CD. Знайти <BMC

варіанти відповідей

85

95

125

150

Запитання 6

Знайти х.

варіанти відповідей

680

340

220

Запитання 7

Відомо, що МК∥АС. Знайди кути трикутника АВС.

варіанти відповідей

52°, 82° , 134°

52°, 82° , 46°

52°, 98° , 46°

Запитання 8

Один з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 67°. Знайти решту кутів

варіанти відповідей

67; 113; 63;113; 67; 113; 113

67; 113; 63;113; 67; 117; 113

63; 113; 63;113; 67; 113; 113

67; 113; 67;113; 67; 113; 113

немає правильної відповіді

Запитання 9

На рисунку aIIb, cIId, ∠ 1 =1000. Знайти ∠ 2, ∠3, ∠4.

варіанти відповідей

∠ 2=1000, ∠3=800, ∠ 4=800

∠ 3=1000, ∠ 2=800, ∠ 4=800

∠ 2=1000, ∠ 3=1000, ∠ 4=800

неможливо визначчити

Запитання 10

Сума двох відповідних кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною дорівнює 1080. Знайдіть ці кути.

варіанти відповідей

540 і 540

1080 і 1080

720 і 1080

Запитання 11

При перетині двох паралельних прямих січною ...

варіанти відповідей

вс ікути в сумі дорівнюють 3600

внутрішні односторонні кути в сумі дорівнюють 180°

внутрішні різносторонні в сумі дорівнюють 900

Запитання 12

Знайди усі кути, утворені при перетині двох паралельних

прямих січною, якщо відношення градусних мір двох із

цих кутів дорівнює 4:5

варіанти відповідей

20°, 160°, 20°, 160°, 20°, 160°, 20°, 160°

40°, 140°, 40°, 140°, 40°, 140°, 40°, 140°

80°, 100°, 80°, 100°, 80°, 100°, 80°, 100°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест