Ознаки рівності трикутників

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 77 разів
8 запитань
Запитання 1

За якої умови дані трикутники можуть бути рівними?

варіанти відповідей

Якщо дві сторони одного трикутника дорівнюють відповідно двом сторонам другого трикутника

Якщо два кути одного трикутника дорівнюють відповідно двом кутам другого трикутника

Якщо сторона і прилеглі до неї кути одного трикутника дорівнюють відповідно стороні й прилеглим до неї кутам другого трикутника

Якщо сума кутів одного трикутника дорівнює сумі кутів другого трикутника

Запитання 2

Трикутники ABC i KMN рівні. Периметр трикутника АВС дорівнює 32 см. Знайти периметр трикутника KMN


варіанти відповідей

32 см

69 см

23 см

32 м

Запитання 3

 Якщо в результаті накладання трикутника АВС на трикутник KMN всі вершини трикутника АВС сумістяться з відповідними вершинами трикутника KMN, то:

варіанти відповідей

АВ=KN, BC=MN

кут А дорівнює куту M, кут В дорівнює куту К

сума їх кутів дорівнює 180˚

трикутники ABC і KMN рівні

Запитання 4

Трикутник АВС дорівнює трикутнику А1В1С1. АВ ⁼ 5 см, АС ⁼ 7 см.Периметр трикутника А1В1С1 дорівнює 21 см.Знайдіть ВС

варіанти відповідей

11 см

19 см

10 см

9 см

Запитання 5

Трикутник АВС дорівнює трикутнику А1В1С1.∠А⁼70°, ∠В⁼60°.Знайти ∠С1

варіанти відповідей

50°

90°

30°

70°

Запитання 6

Прямі АD і ВС паралельні.Відрізки АВ і DC перетинаються в точці О, причому О - середина відрізка DC.ОВ₌ 8 см, ОС₌5 см , АD₌ 9 см.Знайдіть довжини відрізків ВС і ОD

варіанти відповідей

5 см і 8 см

9 см і 5 см

9 см і 8 см

Запитання 7

 У трикутниках ABC і А1В1С1 дві пари відповідно рів­них сторін:              АС = А1С1, ВС = В1С1. Яку ще рівність треба додати до цих умов, щоб рівність даних трикутників можна було встановити за третьою ознакою рівності трикутників?


варіанти відповідей

АС ⁼ А1В1

АВ ⁼ А1В1

∠А1⁼∠А

∠В⁼∠В1

Запитання 8

У трикутниках АВС і СDA АD₌ ВС, АВ⁼ВС,∠АВС ⁼ 47°.Знайдіть кут АDM.

варіанти відповідей

47°

133°

143°

43°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест