«Чоловічок сей був у короткій старенькій свитині, у полотняних штанях, чоботи шкапові, попротоптувані — і пучки видно. Хіба по шаблі можна б догадуватися, що воно щось не просте: шабля аж горіла од золота; да й та на йому була мов чужа. І постать, і врода в його була зовсім не гетьманська», — це портрет
«По одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду – старий козарлюга» – сказано про персонажа
«Чорна рада» Пантелеймона Куліша
Боротьба за гетьманську булаву в романі Пантелеймона Куліша «Чорна рада» точиться між
Кульмінацією роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада» є
«Його вчинки відчайдушні й непередбачувані, неймовірні, суперечливі: то він, шибайголова й паливода, викрадає наречену Сомка, то йде на смерть заради визволення гетьмана з темниці…» – сказано про
Правильним твердженням щодо твору «Чорна рада» є
Образ Івана Брюховецького з роману «Чорна рада» схарактеризовано в рядку
Наказний гетьман, вірний послідовник політики Богдана Хмельницького, шляхетний, мужній – так можна схарактеризувати
Скільки років працював П.Куліш над створенням роману «Чорна рада»?
Який твір спонукав Пантелеймона Куліша до написання роману «Чорна рада»?
Кого в романі названо «химерним запорожцем»?
Вкажіть, якому персонажу роману належить ця характеристика?
"...син поволоцького попа; учився в Київській братській школі; дружина - бранка туркеня»; проповідував слово правди божої рибалкам i чабанам запорозьким..."
Хто є прототипом образу Кирила Тура?
Який композиційний прийом дає змогу показати життя різних верств населення, ознайомити зі складними соціальними проблемами України
Події якого року змальовано у романі П. Куліша «Чорна рада»?
Емоційна напруженість у зображенні подій, ситуацій, обставин, характерів, інтенсивне використання гіпербол, символів, риторичних фігур, це риси ....
П.Куліш започаткував в українській літературі жанровий різновид роману
Визначте рису, не притаманну характеру Івана Брюховецького (за романом "Чорна рада")
"Як треба рятувати Україну, байдуже мені і літа, і роки", - вважає герой роману "Чорна рада"
Історичним джерелом, використаним П. Кулішем у сюжеті роману «Чорна рада», став:
У романі «Чорна рада» П. Куліша відтворено події
Жанр твору П.Куліша «Чорна рада» –
Хто з персонажів хоче врятувати ув'язненого Сомка ціною власного життя
Послідовність розгортання подій твору «Чорна рада» є правильною в рядку
На «Чорній раді» за гетьмана було обрано:
Хто з героїв НЕ є історичною особою?
Скільки сюжетних ліній присутні в романі?
У творі " Чорна рада " Пантелеймона Куліша діють усі герої, КРІМ
Історичною основою роману є
Укажіть провідну ідею роману "Чорна рада"
Чому Сомко відмовився від порятунку?
В якому місті відбулася чорна рада?
Викупляти з неволі козаків уважав своїм призначенням
Ідеал натурального життя людини в повній гармонії з природою і совістю втілено в образі
Кого посадили верхи на свиню й провезли по всьому Гадячу:
Хто вкрав Лесю ?
Наскрізним композиційним прийомом у романі "Чорна рада" є
Про кого з персонажів роману П. Куліша «Чорна рада» йдеться: «Він добрий був син і щирий козак, лучче йому з нудьги загинути, ніж панотця навік преогорчити і золоту свою славу гряззю закаляти».
Стиль, у якому написано «Чорну раду» Пантелеймона Куліша:
Хто з перелічених осіб є вигаданими персонажами?
Найбільш вигідним для Москви претендентом на гетьманську булаву в романі «Чорна рада» є
Що є композиційною основою роману «Чорна рада» П. Куліша?
Найзаповітнішею мрією Сомка було
Якого кольору були стьожки на козаках, які підтримували Я.Сомка?
На руку доньки Череваня Лесі претендували
Леся з Петром вирішили побратися
Роман «Чорна рада» створений під впливом творів
Чим завершилося визволення Лесі Череванівни від викрадачів?
Хто писав так П. Кулішеві: «Спасибі тобі, Богу, милий друже мій великий, за твої подарунки і особливо – за «Чорну раду», я вже її двічі прочитав, прочитаю і третій раз і все-таки не скажу більше нічого, як спасибі»?
Історичною основою роману є:
"Чорна рада", названа так тому, що в ній брали участь
Куди подівся Кирило Тур?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома