Усі сподівалися, що я докладно розповім про поїздку до Вашингтона. В мене в голові було 2 фактора. Перший, це Великий Союз переможе. Другий, низка катастроф з боку ..... Я був впевнений у собі. Я пам'ятав французьке прислів'я "над душами панують тільки спокоєм". Найжахливіше, було б давати фальшиві надії.
Але мало трапитися ще гірше. Роммель наступав, обдурюючи наших генералів. Він захопив Кіренаїки. Ми втратили ...., де були всі наші склади, і ми відійшли до Тобруку і Газили.
Дебати почалися 27 січня і я розповів парламенту про ситуацію. Я раніше, хотів щоб, мій звіт записали на плівку і слухали по радіо, але парламент відмовив і я не наполягав. Мої слова не дуже розумів парламент. Дебати були три дні і я казав, що в Сингапур і у нас 60 000 чоловік і ми програємо в озброєнні, техніці. ... партія поставила мені вотум довіри. Всі були за. Мене всі вітали.
Я послав вітання Рузвельта з ..днем народженням. Він відповів: "Добре бути в тому самому десятку, що й ви." Я вважав за неможливе проводити розслідування з боку Королівської комісії обставин падіння Сингапуру, але хотів провести їх після війни. Але їх не проводили.
Можна сперечатися, чи не можна було б зосередити всю нашу силу на обороні Сингапуру, просто стримуючи наступ уздовж Малайського півострова легкими мобільними військами. Оборона півострова полягала у постійному відступі і важкими боями. Але мене здивувало, що там не було жодних ......
Я не розумів, як я не знав, що немає оборонних споруд. Я хотів почати наказувати будувати ці споруди, але .. січня я побачив песимістичну телеграму Вейвелла. Він сказав, що почали обороняти північну частину півострова і він сподівається, що .... можна буде утримувати.
І я тоді вже почав думати про Бірму. Австралія боялася, що японці засвоюють її. Люди почали сунутись у глиб країни і готуватися до партизанської війни.
Уранці .. лютого японці були готові нападати, а о .... переправилися через Джохор. Були люті бої.
Неділя .. лютого 1942 була днем капітуляції Сингапуру. Бойові дії припинило о ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома