Пам'ять, увага

Додано: 3 листопада 2022
Предмет:
Тест виконано: 892 рази
30 запитань
Запитання 1

Образну, словесно-логічну, емоційну та рухову пам'ять виділяють за критерієм:

варіанти відповідей

за тривалістю утримання матеріалу;

за активністю;

за процесами пам’яті;

залежно від матеріалу, який запам’ятовується.

Запитання 2

Яке з наведених визначень пам’яті є найбільш повним i правильним:

варіанти відповідей

пам’ять — збереження раніше придбаних вражень;

пам’ять — це психічний процес використання раніше придбаного досвіду в практичній дiяльності;

пам’ять — це здібність нервової системи набувати, зберігати та відтворювати досвід;

пам’ять — це заснована на відчуттях та сприйманнях здібність людини збагатити свій досвід

Запитання 3

Людина, зосереджуючись на одному, не помічає іншого. Це вказує на важливу закономірність уваги:

варіанти відповідей

стійкість;

переключення;

відволікання;

вибірковість

Запитання 4

Міра інтенсивності зосередження уваги на об’єктах, що є предметом розумової або фізичної діяльності:


варіанти відповідей

переключення;

стійкість;

концентрація;

розподіл

Запитання 5

Пригадування — це:


варіанти відповідей

відтворення, яке вимагає напруження нервових сил, вольових зусиль;

відтворення при повторному сприйманні об’єкта;

цільовий аналіз інформації;

поновлення в пам’яті образів конкретних об’єктів, якi виникли у корі головного мозку в момент сприймання.

Запитання 6

Процес відновлення інформації, повернення її із "сховища" у свідомість носить назву:



варіанти відповідей

запам’ятовування;

відтворення;

збереження;

впізнавання

Запитання 7

Неправильно названий основний процес пам’яті:


варіанти відповідей

запам'ятовування;

зберігання;

повернення;

відтворення

Запитання 8

За тривалістю утримання матеріалу, що запам’ятовується не виділяють:



варіанти відповідей

емоційна пам'ять;

короткочасна пам'ять;

довготривала пам'ять

Запитання 9

Чи можлива інтелектуальна дiяльнiсть особистості без уваги?

а) неможлива;

б) можлива;

в) можлива частково;

г) всі відповіді правильні.

варіанти відповідей

неможлива;

можлива;

можлива частково

Запитання 10

Форма психічної діяльності людини, що виявляється у її спрямованості та зосередженості свiдомості на об’єкті, при одночасному абстрагуванні від інших - це

варіанти відповідей

пам'ять;

сприймання;

увага;

відчуття

Запитання 11

Найефективнішою для навчального процесу є:


варіанти відповідей

мимовільна увага;

довільна увага;

післядовільна увага

усі відповіді правильні

Запитання 12

Викресліть зайве:


варіанти відповідей

мимовільна увага;

післядовільна увага;

сенсорна увага;

довільна увага

Запитання 13

Що є необхідною умовою ефективності мимовільного запам'ятовування?


варіанти відповідей

зовнішні умови;

дієве ставлення до матеріалу, який входить у зміст діяльності;

дія з предметом є необхідною умовою тільки при мимовільному запам'ятовуванні пізнавального матеріалу;

продуктивність мимовільного запам'ятовування не залежить від дії з предметом.

Запитання 14

Основних процесів пам’яті розрізняють:


варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 15

В якому з варіантів дана правильна класифiкацiя видів пам’яті за змістом, залежно від того, що запам’ятовується і відтворюється:


варіанти відповідей

образна, рухова, словесно-логічна, емоційна;

образна, рухова, зорова, словесно-логічна, емоційна;

слухова, довільна, образна, рухова словесно-логічна, короткочасна;

образна, рухова, словесно-логічна, тактильна.

Запитання 16

"Знайомий стрибнув на пiднiжку трамвая i гукнув мені свій номер телефону. Я намагався скомбінувати цифри у значущу модель, та вони "розтанули" у закутках мозку через лічені секунди". Цифри залишаються в мозку протягом 15-25 секунд у:


варіанти відповідей

сенсорній пам’яті;

семантичній пам’яті;

короткочасній пам’яті;

довготривалій пам’яті.

Запитання 17

Концентрація уваги – це:


варіанти відповідей

можливість утримати в сфері уваги водночас кілька об’єктів;

тривалість зосередження уваги на об’єкті;

ступінь зосередження уваги на об’єкті;

перенесення уваги з одного предмета на інший.

Запитання 18

Свідомо спрямоване зосередження особистості на предметах та явищах навколишньої дійсності, на внутрішній діяльності:


варіанти відповідей

мимовільна увага;

післядовільна увага;

внутрішня увага;

довільна увага.

Запитання 19

Навмисне перенесення уваги з одного предмета на інший, якщо цього потребує діяльність:


варіанти відповідей

переключення;

стійкість;

відволікання;

концентрація

Запитання 20

Міра інтенсивності зосередження уваги на об’єктах, що є предметом розумової або фізичної діяльності:


варіанти відповідей

переключення

стійкість;

концентрація;

розподіл

Запитання 21

Кількість об’єктів, які можуть бути охоплені увагою і сприйняті в найкоротший час:


варіанти відповідей

стійкість;

концентрація;

обсяг;

переключення

Запитання 22

Основні процеси пам'яті:

варіанти відповідей

запам'ятовування;

забування;

зберігання

відтворення

стійкість

Запитання 23

Психічний процес, який полягає у запам'ятовуванні, збереженні, відтворенні людиною її досвіду - це

варіанти відповідей

відчуття;

увага;

сприймання;

пам'ять

Запитання 24

Запам'ятовування, збереження і відтворення думок, понять, розумів, словесних формулювань - це пам'ять

варіанти відповідей

словесно-логічна;

емоційна;

рухова;

образна

Запитання 25

Основною функцією пам'яті є:

варіанти відповідей

накопичення досвіду;

пізнання світу;

переключення свідомості;

адаптація до світу

Запитання 26

Перелічити основні хактеристики уваги:

варіанти відповідей

стійкість;

розподіл;

відтворення;

забування;

об'єм;

переключення

Запитання 27

Основна функція уваги - це

варіанти відповідей

відбір інформації;

сконцентрованість на об'єктові;

контролювання об'єкта уваги і направляти його в потрійному напрямі.

Запитання 28

Післядовільна увага – це така увага, при якій

варіанти відповідей

людина ставить мету і прикладає вольове зусилля, щоб бути уважним, а потім об’єкт уваги змінюється;

людина спочатку ставить перед собою мету і прикладає вольові зусилля, щоб бути уважним, а потім в процесі діяльності виникає інтерес до неї і зникає необхідність у вольових зусиллях для того, щоб бути уважним;

 людина не ставить мету і не прикладає вольове зусилля, щоб бути уважним, а потім увага зникає і людина прикладає вольове зусилля, щоб бути уважним.

Запитання 29

Неуважність – це

варіанти відповідей

поверхнева її зосередженість, нездатність людини тривало затримуватись на певному об'єкті;

здатність людини утримувати кілька об’єктів в центрі уваги;

 виявляється у виборі об’єкта уваги.

Запитання 30

Назвіть види пам'яті, які проявляються при запам'ятовування дитиною змісту казки чи оповідання:

варіанти відповідей

образна;

рухова;

словесно-логічна;

мимовільна;

емоційна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест