«От де моя праця, — немов казали його очі, — не марно потрачена: вона зробила з мене чоловіка, хазяїна!..». У цьому уривку передано роздуми:
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
«Через місяць йому об’явлено, що тепер він піщанський громадянин — козак, Остап Макарович Хрущ.». В уривку йдеться про:
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
...любив бабу: душі не чув у їй. Що баба не скаже, усе послухає. А матері не любив і не слухав... В уривку сказано про:
Роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» стосуються всі названі поняття, ОКРІМ:
«Ось покинь ти свої вівці: не вік же їх тобі пасти… Приймайся краще коло землі… Сам хазяїном станеш…» — говорить
Прочитайте рядки з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
«Чорне кучеряве волосся, заквітчане польовими квітками, чудовно вилося коло білого чола; тоненькі пасма того чорного, аж полискуваного хмелю спадали на біле, рум’яне личко, як яблучко наливчате; очі оксамитові, чорні, — здається, сам огонь говорив ними…» В уривку йдеться про:
Слова «Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах» вказують на те, що роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні» має ознаки:
Твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» стосуються всі слова в рядку:
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
«Жінка жонатого чоловіка? Покритка-дівка? ...Ні жінка, ні дівка, а замужня вдова... Гріх перед Богом, — чим його замолити? Сором перед людьми, — чим його змити?.. В уривку йдеться про:
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
«Після того — не пізнати Чіпки: з лиця спала давня туга, очима не виглядав смуток; став він веселіший, привітніший; іноді можна було й пісню почути від нього...». Укажіть причину змін у поведінці головного героя.
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Через місяць йому об’явлено, що тепер він піщанський громадянин — козак, Остап Макарович Хрущ. В уривку йдеться про
Хто розповідає Чіпці про його батька?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома