За жанровою формою роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є
У назві роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» використано
«Польовою царівною» у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» називають
Уособленням панського гніту в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Кого називали Махамедом?
Прізвища Хрущ, Хрущов, Притика в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» мав (мали)
За літературним напрямом роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» може бути віднесений до
Сюжетною основою для написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика став нарис
Події в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» розвиваються такій послідовності:
Зрозумівши, що не зможе повернути Чіпку до чесного життя, Галя
«Розбишацька дочка» — хто це?
Визначте розв'язку твору «Хіба ревуть воли,як ясла повні?».
Прочитайте рядки («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика)
«Як же дійшов до літ та убрався у силу, – біда з ним та й годі! Високого зросту, бравий, широкоплечий, як із заліза збитий, а до того ще меткий, як заєць, співун-реготун… Хороший з лиця – повновидий, рум’янець на всю щоку, з чорними, веселими очима, лискучим усом, – він був перший красень на селі…»
У цьому уривку описано
Прочитайте рядки («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика)
«Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в нього неабияке – дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка. Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць, разом з якоюсь хижою тугою…»
У цьому уривку описано
Представником чиновництва в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є
«Будинок з багатьма прибудовами і надбудовами» – цю характеристику роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» дано за
Прочитайте рядки («Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
«Пуста гордина, лихий тин, криві ворота, не обмазана хата… кинулись в вічі й образили Грицькову хазяйливу натуру… Він з докором і разом з жалем дивився на Чіпчине добо…
– Господи, Боже! Доживеться ж чоловік от до сього? А все – своя воля…»
У виділених в уривку словах ідеться про
Палкий, як порох, сміливий, як голодний вовк, він усіх побивав, над усім верховодив... Як же дійшов до літ та убрався у силу, — біда з ним та й годі! Високого зросту, станкий, бравий, широкоплечий, як з заліза збитий, а до того ще меткий, як заєць, співун-реготун... Хороший з лиця — повновидий, рум'янець на всю щоку, з чорними, веселими очима, з чорним лискучим усом, — він був перший красень на селі...- так пише автор про
„...Бідна, некрасива дівчина, уже таки й літня, що жила... удвох з старою матір’ю”- так сказано про...
„Отой волоцюга, блудяга... покинув на Дону жінку з дітьми...”-це
Про кого слова: «Як підстрелена горлиця тіпається, б’ється, тихо туркоче й стогне»
«Начальство його любили за те, що був до всього здатний, моторний, сильний і розумний»- так автор пише про...
Назвіть героїню: «…весела, моторна, працьовита. Вона була сиротою, невеликої вроди, але так запала в серце, що забув і про великий посаг, і про незвичайну красу майбутньої жінки»?
Про кого йдеться: «От з кого беріть, дітки, примір, як у мирі жити! – не одна, не дві матері радили своїм дочкам і зятям…»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома