Пантелеймон Куліш "Чорна рада" (І - ХІ розділ)

Додано: 28 квітня
Предмет: Українська література, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

1. В основу твору лягли події

варіанти відповідей

1857 року

1663 року

1863 року

1657 року

Запитання 2

Пантелеймон Куліш не був

варіанти відповідей

критиком

актором

перекладачем

письменником

Запитання 3

За жанром "Чорна рада" - це

варіанти відповідей

філософський роман

психологічний роман

історичний роман

автобіографічний роман

Запитання 4

Хутір, у якому жив Черевань, мав назву

варіанти відповідей

Будище

Хмарище

Вітрище

Стернище

Запитання 5

За часів Хмельницького йшла боротьба із

варіанти відповідей

поляками

німцями

татарами

росіянами

Запитання 6

Черевань займався

варіанти відповідей

хліборобством

скотарством

бджільництвом

землеробствои

Запитання 7

Першим на хуторі подорожніх зустрів

варіанти відповідей

Черевань

Василь Невольник

Божий чоловік

Череваниха

Запитання 8

Сомко обізвав Івана Брюховецького (Іванця)

варіанти відповідей

свинею

собакою

шакалом

гієною

Запитання 9

Про яке місто сказано у творі - "старий наш діду..."?

варіанти відповідей

Переяслав

Київ

Гадяч

Ніжин

Запитання 10

З великої церкви повернули наші прочане до печер, коли ж дивляться — іде з печер против їх хтось у дорогих кармазинах, високий і вродливий; а по кармазинах скрізь комір і поли гаптовані золотом; зверху — кирея, підбита соболем; підпирався срібною булавою.

Це портретна характеристика...

варіанти відповідей

Остряниці

Брюховецького

Тетері

Сомка

Запитання 11

...був воїн уроди, возраста й красоти зіло дивної» (пишуть у літописах); був високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить — то справді по-гетьманськи.

Це портретна характеристика

варіанти відповідей

Остряниці

Тетері

Брюховецького

Сомка

Запитання 12

Лесю пообіцяв викрасти й завезти на Чорну Гору

варіанти відповідей

Кирило Тур

Петро

Сомко

Пугач

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест