Паралельні прямі. Кути утворені при перетині двох прямих січною

Додано: 16 грудня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 17 разів
13 запитань
Запитання 1

На малюнку паралельні прямі

варіанти відповідей

 а і b

 а і с

 с і b

їх не має

Запитання 2

Дві прямі називаються паралельними, якщо

варіанти відповідей

вони перетинаються

 вони перетинаються під прямим кутом

вони не перетинаються

 вони не перетинаються і лежать в одній площині

Запитання 3

Скільки прямих, паралельних прямій а, можна провести через точку А?

варіанти відповідей

одну

дві

три

безліч

Запитання 4

Як позначають паралельні прямі в записах?

варіанти відповідей

АВ ⊥ CD

AB ∥ CD

 AB ∟ CD

AB ⊿ CD

Запитання 5

Як називаються кути 1 і 2, зображені на рисунку

варіанти відповідей

вертикальні

внутрішні односторонні

внутрішні різносторонні

відповідні

Запитання 6

Як називаються кути 4 і 5?

варіанти відповідей

внутрішні односторонні

внутрішні різносторонні

вертикальні

суміжні

Запитання 7

Як називаються кути 1 і 5?

варіанти відповідей

вертикальні

суміжні

відповідні

внутрішні різносторонні

Запитання 8

Якщо пряма а паралельна прямій в і пряма а паралельна прямій с, то прямі в і с...

варіанти відповідей

перетинаються

паралельні

перпендикулярні

збігаються

Запитання 9

Якщо пряма перетинає одну з двох паралельних прямих, то вона ...

варіанти відповідей

не перетинає іншу пряму

перетинає іншу пряму

паралельна іншій прямій

перпендикулярна до іншої прямої

Запитання 10

На рисунку ∠1 = 1050, ∠6 = 850. Чи паралельні прямі a та b?

варіанти відповідей

ні

так

визначити не можливо

Запитання 11

На рисунку ∠1 = 1050, ∠6 = 750. Чи паралельні прямі a та b?

варіанти відповідей

так

ні

визначити не можна

Запитання 12

На рисунку ∠2 = 570, ∠8 = 1230. Знайдіть кут 1

варіанти відповідей

570

330

1140

1230

Запитання 13

Дано трикутник MNK. Через вершину М провести прямих, паралельних до прямої NK

варіанти відповідей

 можна одну

можна безліч

 можна дві

 не можна жодної

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест