Педагогічні інновації в освіті: сутність і класифікація

Додано: 1 листопада
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Що таке інновація?


варіанти відповідей

A) Це термін, що означає удосконалення старих технологій.



Б) Це щось, що створене без використання нових ідей.



В) Це щось, що уперше відкрите, створене або зроблене нещодавно.



Запитання 2

Що таке новація?


варіанти відповідей

A) Це цілеспрямована зміна в середовищі.


Б) Це саме засіб (новий метод, методика, технологія, програма).



В) Це процес видалення застарілих елементів з системи.


Запитання 3

Що таке педагогічна інновація?


варіанти відповідей

A) Це лише новий навчальний план без змін у методах.



Б) Це педагогічне нововведення, що вносить в освітнє середовище стабільні елементи.



В) Це процес усунення старих технологій з освіти.


Запитання 4

Яка мета педагогічної інновації?


варіанти відповідей

A) Змінити всі елементи освітньої системи одночасно.


Б) Поліпшити характеристики окремих частин і самої освітньої системи в цілому.


В) Зберегти традиційні методи навчання без змін

Запитання 5

За яким критерієм педагогічні інновації класифікуються на короткочасні і довгострокові?


варіанти відповідей

A) За видом діяльності


Б) За терміном дії



В) За джерелом виникнення


Запитання 6

Яка класифікація педагогічних інновацій визначає їх на основі того, чи виникають вони всередині чи поза освітньою системою?


варіанти відповідей

А) За джерелом виникнення



Б) За методом здійснення



В) За характером змін


Запитання 7

Що є одним з факторів, що зумовлює розвиток інноваційних процесів?


варіанти відповідей

A) Зниження інформаційних технологій у всіх сферах



Б) Консервативний підхід до освіти


В) Інтенсивний розвиток інформаційних технологій



Запитання 8

Яка необхідність підкреслює важливість активності та відповідальності педагога у процесі розвитку інновацій?


варіанти відповідей

А) Підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність



Б) Зменшення обсягу навчального матеріалу


В) Упровадження традиційних методів навчання


Запитання 9

Що означає абсолютна новизна?


варіанти відповідей

A) Це нововведення, що є новим лише для окремого педагога.



Б) Це нововведення, що не застосовувалося раніше і охоплює весь освітній процес.


В) Це зміна одного з елементів системи, яка стає новою в певному відношенні.


Запитання 10

Яка з рівнів новизни характеризує ситуацію, коли педагог стикається з чимось новим для себе?


варіанти відповідей

A) Абсолютна новизна


Б) Локально-абсолютна новизна



В) Субʼєктивна новизна


Запитання 11

Який з критеріїв оцінювання освітніх інновацій стосується впливу на студентів?


варіанти відповідей

А) Вплив інновації на моральний рівень студентів



Б) Вплив інновації на моральний рівень викладачів



В) Змістовна оцінка освіти


Запитання 12

Який критерій оцінювання спрямований на виключення субʼєктивного чинника в оцінці інновацій?

варіанти відповідей

A) Оцінка прийнятності інновації з погляду експертів


Б) Порівняння знань до та після запровадження інновацій


В) Виключення субʼєктивного чинника в оцінці інновацій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест