Що таке інновація?
Що таке новація?
Що таке педагогічна інновація?
Яка мета педагогічної інновації?
За яким критерієм педагогічні інновації класифікуються на короткочасні і довгострокові?
Яка класифікація педагогічних інновацій визначає їх на основі того, чи виникають вони всередині чи поза освітньою системою?
Що є одним з факторів, що зумовлює розвиток інноваційних процесів?
Яка необхідність підкреслює важливість активності та відповідальності педагога у процесі розвитку інновацій?
Що означає абсолютна новизна?
Яка з рівнів новизни характеризує ситуацію, коли педагог стикається з чимось новим для себе?
Який з критеріїв оцінювання освітніх інновацій стосується впливу на студентів?
Який критерій оцінювання спрямований на виключення субʼєктивного чинника в оцінці інновацій?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома