Педагогічні вимірювання

Додано: 15 грудня 2023
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

1.    Якість освіти це –

варіанти відповідей

а) відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг;

б) відповідність результатів навчання вимогам, що є не встановленими законодавством;

в) результати освітніх послуг встановлені законодавством;

г) немає правильної відповіді

Запитання 2

2. Метою розбудови та функціонування системи забезпечення якості освіти в Україні є:

варіанти відповідей

    а) гарантування якості освіти;


б) допомога закладам освіти та іншим суб’єктам освітньої діяльності у підвищенні якості освіти

в) постійне та послідовне підвищення якості освіти;

г) всі відповіді вірні

Запитання 3

   3. Складовими системи забезпечення якості освіти є:


варіанти відповідей

    а) система зовнішнього забезпечення якості освіти;

б) система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти);

   в) система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти.

   г) всі відповіді вірні

Запитання 4

  4. У найширшому розумінні термін «якість освіти» розглядається як єдність таких компонентів:

варіанти відповідей

а) вивчати зв’язок між успішністю і соціальними умовами життя студентів і викладачів, їх моральними принципами тощо;


б) якість викладання (самого навчального процесу та педагогічної діяльності); якість освітніх програм; якість управління;…

 в) відкритості та прозорості;

г) об’єктивності;

Запитання 5

   5. Моніторинг якості освіти – це

варіанти відповідей

   а) це оцінювання закладу освіти щодо ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти та забезпечення досягнення здобувачами освіти результатів навчання;

б) основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України;

   в) система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти…

   г) немає правильної відповіді

Запитання 6

6. Громадська акредитація закладу освіти – це

варіанти відповідей

а) оцінювання закладу освіти щодо ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти та забезпечення досягнення здобувачами освіти результатів навчання, передбачених освітніми програмами і стандартами освіти

   б) оцінювання результатів навчання, здобутих особою на певному рівні освіти, що проводиться спеціально уповноваженою державою установою (організацією).


   в)  це оцінювання якості освітньої діяльності закладу вищої освіти.


Запитання 7

7. Інституційний аудит – це

варіанти відповідей

   а) оцінювання якості освітньої діяльності закладу вищої освіти.


б) комплексна зовнішня перевірка та оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти (крім закладів вищої освіти), які забезпечують його ефективну роботу та сталий розвиток.

   в) цінювання результатів навчання, здобутих особою на певному рівні освіти;


   г) немає правильної відповіді


Запитання 8

8. Зовнішнє незалежне оцінювання здійснюється на таких принципах:


варіанти відповідей

а) валідності (обґрунтованості та придатності методів і технологій оцінювання для конкретних цілей);

б)  відкритості та прозорості;

в) надійності, доступності;

 г) всі відповіді вірні


Запитання 9

    9. Починаючи з якого року Міжнародною асоціацією з навчальної  успішності (International Education Association) були започатковані міжнародні порівняльні моніторингові дослідження у сфері освіти?


варіанти відповідей

 а) 1999


б)1980

в) 1959

г)1958

Запитання 10

10. У Національній доктрині розвитку освіти в Україні наголошується на тому, що:

варіанти відповідей

а) «освіта - основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України»


   б) основним засобом вивчення якості шкільної освіти є моніторинг;


в) громадська акредитація закладу освіти здійснюється на добровільних засадах за запитом закладу освіти;


   г) всі відповіді вірні


Запитання 11

 11. За сутністю: моніторинг – це

варіанти відповідей

    а) циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об’єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування; 


б) інформаційна система (збір, обробка, збереження та використання інформації про стан керованого об’єкта), яка постійно поповнюється і вказує на безперервність спостереження;

в) це технологія замірювання існуючого стану об’єкта.

Запитання 12

    12. За технологічністю: моніторинг – це


варіанти відповідей

а) це технологія замірювання існуючого стану об’єкта.

б) циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об’єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування; 

в)інформаційна система (збір, обробка, збереження та використання інформації про стан керованого об’єкта), яка постійно поповнюється і вказує на безперервність спостереження;


Запитання 13

   13. За процесом: моніторинг – це


варіанти відповідей

а) інформаційна система (збір, обробка, збереження та використання інформації про стан керованого об’єкта), яка постійно поповнюється і вказує на безперервність спостереження;


б) це технологія замірювання існуючого стану об’єкта.

в) циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об’єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування; 

   


Запитання 14

     14. Моніторинг якості освіти може бути:


варіанти відповідей

а)  внутрішній;

б)  зовнішній;


    в)  внутрішній та зовнішній;

   


Запитання 15

15. Назвіть інструменти, процедури та заходи забезпечення і підвищення якості освіти, зокрема:

варіанти відповідей

а) акредитацію освітніх програм;

б) атестацію педагогічних працівників;

 в) ліцензування освітньої діяльності;


г) всі відповіді вірні


Запитання 16

    16. Система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти, включає:


варіанти відповідей

а) зовнішній незалежний аудит діяльності (процесів і процедур) відповідних органів і установ.

б) необхідні ресурси для організації процесів і процедур;

в) політику та процедури забезпечення якості власної діяльності;


г) всі відповіді вірні

Запитання 17

17.  Інституційна акредитація є:


варіанти відповідей

а) добровільною і може бути проведена за ініціативою закладу вищої освіти.

б) недобровільною і може бути проведена тільки за ініціативою закладу вищої освіти.

в) Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти у співпраці з національними та міжнародними експертами…


Запитання 18

18. Внутрішній моніторинг якості освіти проводиться:

варіанти відповідей

а) встановленням відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленими цілями ;


б) закладами освіти (іншими суб’єктами освітньої діяльності);

в) будь-якими органами, підприємствами, установами, організаціями, іншими юридичними особами;


Запитання 19

      19. Зовнішній моніторинг якості освіти може проводитися:

варіанти відповідей

а) закладами освіти (іншими суб’єктами освітньої діяльності);

  б) встановленням відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленими цілями ;


в) будь-якими органами, підприємствами, установами, організаціями, іншими юридичними особами;

      


Запитання 20

20.  Основним засобом вивчення якості шкільної освіти є:


варіанти відповідей

а) моніторинг

б) оцінювання


в) атестація

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест