1. Вимірювання — це
2. Шкала відношень — це
3. Одновимірний розподіл — дозволяє:
4. Двовимірний розподіл або крос-табуляція — це
5. Третя міра центральної тенденції — це
6. Об’єктивність контролю означає:
7. До переваг тестового контролю належать:
8. Гуманізація контролю передбачає:
9. Завдання закритої форми — це
10. За способами оформлення відповідей найпоширенішими є такі форми тестових завдань :
11. Завдання на правильну послідовність це
12.Якість освіти –це
13. Моніторинг якості освіти – це
14. Інституційний аудит – це
15.Назвіть інструменти, процедури та заходи забезпечення і підвищення якості освіти, зокрема:
16. Інституційна акредитація є:
17. Основними завданнями моніторингу є:
18. Функції моніторингу якості освіти:
19. Нульова гіпотеза є:
20. Найвідомішою мірою центральної тенденції — і найбільш вживаною в повсякденному побуті — є:
21. Середнє — це
22. Метою розбудови та функціонування системи забезпечення якості освіти в Україні є:
23. Громадська акредитація закладу освіти – це
24. Починаючи з якого року Міжнародною асоціацією з навчальної успішності (International Education Association) були започатковані міжнародні порівняльні моніторингові дослідження у сфері освіти?
25. Зовнішнє незалежне оцінювання здійснюється на таких принципах:
26. За технологічністю: моніторинг – це
27. Нормальний розподіл –це
28. Назвіть види діаграм:
29. Моніторинг якості освіти може бути:
30. У Національній доктрині розвитку освіти в Україні наголошується на тому, що:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома