Педагогічні вимірювання підсумковий тест

Додано: 15 грудня 2023
Предмет:
30 запитань
Запитання 1

1.    Вимірювання — це

варіанти відповідей

 а) операція встановлення однозначної відповідності між множиною об’єктів і множиною символів;

б) система символів, якими вимірюють або оцінюють ту чи іншу величину

в) це шкала, яка класифікує за назвою

Запитання 2

   2. Шкала відношень — це


варіанти відповідей

а) це шкала, яка класифікує за назвою;

  б) метрична шкала, для якої встановлена можливість порівняння попарних відношень;


   в) шкала класифікує за принципом “більше ― менше”


Запитання 3

3. Одновимірний розподіл — дозволяє:

варіанти відповідей

 а) класифікувати дані за кількісними характеристиками — такими як вікові групи, зарплата, рівень доходу, тощо;


б) представляє дані, зіставляючи дві окремі характеристики (змінні) — по колонкам і рядкам;


 в) підсумувати частоту, з якою різні значення певної змінної спостерігаються в наборі даних


Запитання 4

   4. Двовимірний розподіл або крос-табуляція — це

варіанти відповідей

    а) це таблиця, що представляє дані, зіставляючи дві окремі характеристики (змінні) — по колонкам і рядкам.

   б) представляє дані, зіставляючи дві окремі характеристики (змінні) — по колонкам і рядкам;


   в) класифікувати дані за кількісними характеристиками — такими як вікові групи, зарплата, рівень доходу, тощо;

Запитання 5

5. Третя міра центральної тенденції — це 

варіанти відповідей

а) міра

б) значення

 в)мода

Запитання 6

    6.  Об’єктивність контролю означає:

варіанти відповідей

  а) зменшення його суб’єктивності, зведення до мінімуму ролі другорядних, випадкових чинників, перетворення на ефективний інструмент отримання зворотного зв’язку про результативність діяльності

 б) збільшення його суб’єктивності, зведення до мінімуму ролі другорядних, випадкових чинників;

в)  створення такої системи оцінювання, яка б не травмувала психіку тих, хто навчається.


Запитання 7

 7. До переваг тестового контролю належать:

варіанти відповідей

а) можливість упродовж обмеженого часу перевірити якість знань у значній кількості осіб, що навчаються;


б) оцінювання здійснюється об’єктивніше й на заздалегідь запланованому рівні;


в) у процесі тестування увага досліджуваних фіксується не на формулюванні відповіді, а на осмисленні її суті, що значно заощаджує час і створює умови для постійного зворотного зв’язку між суб’єктами навчання

     г) всі відповіді вірні


Запитання 8

     8. Гуманізація контролю передбачає:


варіанти відповідей

а)змістовні (ймовірність випадкового вибору правильної відповіді або здогадка про неї);


 б) створення такої системи оцінювання, яка б не травмувала психіку тих, хто навчається

в) збільшення його суб’єктивності, зведення до мінімуму ролі другорядних, випадкових чинників;

Запитання 9

   9.  Завдання закритої форми — це


варіанти відповідей

а) завдання за допомогою яких можна перевірити порядок дій, розв’язок задач, послідовність історичних подій;

б) відповіді до яких не подаються

в) така форма тестового завдання, за якої дається кілька готових відповідей, що мають правдоподібний зміст, але тільки одна (або обмежена кількість) з них є правильною

Запитання 10

10. За способами оформлення відповідей найпоширенішими є такі форми тестових завдань :

варіанти відповідей

а) закрита форма та відкрита форма;

б) завдання на відповідність;


в) завдання на правильну послідовність;

 г)всі відповіді вірні

Запитання 11

   11. Завдання на правильну послідовність це


варіанти відповідей

 а) завдання в яких можна перевірити порядок дій, розв’язок задач, послідовність історичних подій, знання законів і визначень;


б) встановлення відповідності між правими і лівими елементами завдання;

в) завдання, що мають правдоподібний зміст, але тільки одна (або обмежена кількість) з них є правильною;

Запитання 12

12.Якість освіти  –це

варіанти відповідей

а) відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг;

б) відповідність результатів навчання вимогам, що є не встановленими законодавством;

в) результати освітніх послуг встановлені законодавством;

г) немає правильної відповіді

Запитання 13

13. Моніторинг якості освіти – це

варіанти відповідей

а) це оцінювання закладу освіти щодо ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти та забезпечення досягнення здобувачами освіти результатів навчання;

б) основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України;

в) система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти…

г) немає правильної відповіді

Запитання 14

14. Інституційний аудит – це


варіанти відповідей

а) оцінювання якості освітньої діяльності закладу вищої освіти

б) комплексна зовнішня перевірка та оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти (крім закладів вищої освіти), які забезпечують його ефективну роботу та сталий розвиток

в) цінювання результатів навчання, здобутих особою на певному рівні освіти;


г) немає правильної відповіді


Запитання 15

   15.Назвіть інструменти, процедури та заходи забезпечення і підвищення якості освіти, зокрема:


варіанти відповідей

а) акредитацію освітніх програм;


б) атестацію педагогічних працівників;

 в) ліцензування освітньої діяльності;


 г) всі відповіді вірні


Запитання 16

 16. Інституційна акредитація є:

варіанти відповідей

а) добровільною і може бути проведена за ініціативою закладу вищої освіти

б) недобровільною і може бути проведена тільки за ініціативою закладу вищої освіти

в) Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти у співпраці з національними та міжнародними експертами…


Запитання 17

17. Основними завданнями моніторингу є:

варіанти відповідей

а) оцінювання стану системи освіти відповідно до завдань державної політики в галузі освіти;


 б) отримання об‘єктивної інформації про якість освіти, стан системи освіти, а також прогнозування її розвитку;  


в) забезпечення органів державної влади статистичною та аналітичною інформацією про якість освіти;


г) всі відповіді вірні

Запитання 18

 18. Функції моніторингу якості освіти:

варіанти відповідей

а) Інформаційна, моделююча, проектна;


б) Інформаційна, діагностична, аналітична;


в)  Управлінська, інформативна, проектна;

Запитання 19

   19. Нульова гіпотеза є:


варіанти відповідей

а) кількості повторень загальна середня різниця дорівнювала точно нулю;


б) критична область, залежно від вигляду альтернативної гіпотези;

в) припущенням про рівність між порівнюваними значеннями і її позначають


Запитання 20

20. Найвідомішою мірою центральної тенденції — і найбільш вживаною в повсякденному побуті — є:

варіанти відповідей

    а) середнє


б) міра

в)мода


 г)медіана


Запитання 21

21. Середнє — це

варіанти відповідей

а) те, що стоїть у розподілі рівно по центру

б) значення, що найчастіше зустрічається в розподілі

в) «центр тяжіння» розподілу, і кожне значення дає внесок у визначення середнього значення, коли поширення значень є симетричними довкола центральної точки

Запитання 22

22. Метою розбудови та функціонування системи забезпечення якості освіти в Україні є:

варіанти відповідей

а) гарантування якості освіти;

б) допомога закладам освіти та іншим суб’єктам освітньої діяльності у підвищенні якості освіти

в) постійне та послідовне підвищення якості освіти;

 г) всі відповіді вірні

 


Запитання 23

  23. Громадська акредитація закладу освіти – це

варіанти відповідей

а) оцінювання закладу освіти щодо ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти та забезпечення досягнення здобувачами освіти результатів навчання, передбачених освітніми програмами і стандартами освіти

б) оцінювання результатів навчання, здобутих особою на певному рівні освіти, що проводиться спеціально уповноваженою державою установою (організацією).

 в)  це оцінювання якості освітньої діяльності закладу вищої освіти

Запитання 24

  24. Починаючи з якого року Міжнародною асоціацією з навчальної  успішності (International Education Association) були започатковані міжнародні порівняльні моніторингові дослідження у сфері освіти?


варіанти відповідей

 а) 1999


б)1980

в) 1959


 г)1958


Запитання 25

  25. Зовнішнє незалежне оцінювання здійснюється на таких принципах:

варіанти відповідей

а) валідності (обґрунтованості та придатності методів і технологій оцінювання для конкретних цілей);

б)  відкритості та прозорості;

в) надійності, доступності;


г) всі відповіді вірні

 


Запитання 26

26. За технологічністю: моніторинг – це

варіанти відповідей

 а) це технологія замірювання існуючого стану об’єкта

б) циклічний процес порівняння, зіставлення, оцінювання існуючого стану об’єкта із запланованим та прийняття на цій основі управлінського рішення щодо поточного коригування; 

 в)інформаційна система (збір, обробка, збереження та використання інформації про стан керованого об’єкта), яка постійно поповнюється і вказує на безперервність спостереження;


Запитання 27

  27. Нормальний розподіл –це


варіанти відповідей

а) розподіл у якому всі три міри центральної тенденції збігаються – тобто середнє дорівнює медіані і дорівнює моді;

б) відхилення значень випадкової величини від центру розподілу;

 в) обчислення  даних кількісних шкал (інтервалів чи відношень) за формулою;


Запитання 28

  28. Назвіть види діаграм:


варіанти відповідей

 а) звичайна діаграма


б)діаграма розкиду, лінійна гістограма, стовпчикаво гістограма…

в)трикутна діаграма


Запитання 29

29. Моніторинг якості освіти може бути:


варіанти відповідей

а)  внутрішній

б)  зовнішній;


в)  внутрішній та зовнішній;


Запитання 30

30. У Національній доктрині розвитку освіти в Україні наголошується на тому, що:


варіанти відповідей

   а) «освіта - основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України»


 б) основним засобом вивчення якості шкільної освіти є моніторинг;

 в) громадська акредитація закладу освіти здійснюється на добровільних засадах за запитом закладу освіти;


   г) всі відповіді вірні


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест