Педагогіка

Додано: 21 жовтня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Який учений вперше запропонував термін “дидактика”?

варіанти відповідей

Ян-Амос Коменський

 Йоганн-Генріх Песталоцці

 Григорій Ващенко

Вольфганг Ратке

Запитання 2

Педагогіка - це:

варіанти відповідей

наука що вивчає закономірності розвитку дитини і визначає програму цього розвитку

 наука про мистецтво впливу вихователя на поведінку вихованця з метою формування його особистості

наука, що вивчає процеси навчання, виховання і розвитку особистості

галузь, яка досліджує теорію і практику освіти й навчання

Запитання 3

Дидактика розкриває закономірності:  

варіанти відповідей

 навчання і освіти

виховання і самовиховання

викладання і виховання  

виховання і навчання

Запитання 4

Завдяки якій праці дидактика одержала статус науки? 

варіанти відповідей

“Загальні методи навчання”

“Людина як предмет навчання”

 “Велика дидактика”

 “Створимо школу”

Запитання 5

Яке з наведених визначень, на Вашу думку, найповніше розкриває сутність загальнодидактичної категорії “навчання”? 

варіанти відповідей

навчання — це процес здобуття освіти, у якому взаємодіють учитель та учень;  

навчання — цілеспрямований процес передавання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини;

навчання — це єдність процесів викладання й учіння (викладання — це процес, що здійснюється учителем, а учіння — це процес діяльності учня); 

навчання — цілеспрямована взаємодія вчителя й учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння й навички. 

Запитання 6

Яким принципом визначається дозування навчального матеріалу для учнів відповідно до їхнього загального розвитку, темпераменту, характеру?

варіанти відповідей

 міцності знань, умінь

емоційності навчання

наочності навчання

 диференціації навчання

Запитання 7

Який принцип дидактики реалізується через жвавий, образний виклад навчального матеріалу, мову учителя, його ставлення до школярів, зовнішній вигляд, використання цікавих прикладів, застосування наочності і технічних засобів навчання, створення в учнів почуття виконаного обов’язку? 

варіанти відповідей

емоційності навчання

доступності навчання

 міцності знань, умінь

наочності

Запитання 8

Який принцип передбачає тривале збереження в пам’яті набутих знань, умінь і навичок?

варіанти відповідей

 емоційності навчання

міцності знань, умінь, навичок

доступності навчання

науковості

Запитання 9

Категорія змісту освіти є конкретною відповіддю на таке запитання дидактики: 

варіанти відповідей

Як навчати?

Чого навчати?

Для чого навчати?

Коли навчати?

Запитання 10

Зміст освіти визначається: 

варіанти відповідей

підручниками

навчальними планами, навчальними програмами, підручниками;

підручниками і посібниками

навчальними підручниками, посібниками та електронними носіями інформації

Запитання 11

Метод навчання учнів — це…

варіанти відповідей

спрямованість навчання на пізнання учнів

шлях до досягнення мети

спосіб організації взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів

 сукупність засобів навчання

Запитання 12

Визначте, які з перерахованих методів навчання класифікують за джерелом отриманих знань:

варіанти відповідей

пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, частково-пошуковий, дослідницький

аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, узагальнення, аналогія

словесні, наочні, практичні

 аудіальні, візуальні, кінетичні

Запитання 13

Визначте, які з перерахованих методів навчання класифікують за ступінню пізнавальної активності учнів :

варіанти відповідей

словесні, наочні, практичні

пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, частково-пошуковий, дослідницький

аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, узагальнення, аналогія

 аудіальні, візуальні, кінетичні

Запитання 14

Визначте умови, за якими методи навчання стимулюють пізнавальну активність учнів: 

варіанти відповідей

спрямовані на ґрунтовне пояснення

змушують учнів самостійно мислити

забезпечують доступність і легкість навчання

спрямовують учнів на формування власних висновків, суджень

Запитання 15

Словесні методи навчання - це...

варіанти відповідей

вправи

бесіда

розповідь

пояснення

Запитання 16

Наочні методи навчання:

варіанти відповідей

спостереження

ілюстрування

вправи

демонстрування

Запитання 17

Визначте головні характеристики уроку, обравши найбільш повну відповідь:

варіанти відповідей

учитель працює з постійним складом учнів, що мають приблизно однаковий рівень розвитку, згідно з постійним розкладом і регламентом;

постійний склад учнів, шкільний кабінет;  

керівна роль учителя, індивідуальний підхід і перевірка знань

Запитання 18

Визначте типи уроків:

варіанти відповідей

комбінований урок

тематичний урок

урок формування нових знань

урок самостійної роботи

Запитання 19

Серед наведених положень визначте елементи структури уроку:

варіанти відповідей

Організаційний етап

Перевірка готовності вчителя до уроку

Мотивація та стимулювання навчальної діяльності

Актуалізація опорних знань учнів

Пояснення нового матеріалу

Рефлексія

Запитання 20

Визначте групу, в якій зазначені типи уроків:  

варіанти відповідей

урок удосконалення знань, умінь та навичок; контрольна робота; урок-бесіда; урок-екскурсія; 

урок знань, умінь та навичок; комбінований урок; урок-лекція; урок-гра; міжпредметний урок;

комбінаторний урок; урок набуття нових знань; урок-диспут; урок удосконалення знань, умінь та навичок; урок-ділова гра; 

комбінований урок; урок засвоєння нових знань; урок удосконалення знань, умінь та навичок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест