Педагогіка партнерства: технології взаємодії в середовищі Нової української школи

Додано: 15 березня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Які є види спілкування?

варіанти відповідей

Усне, письмове, технічне, мануальне;

Вербальне, не вербальне, матеріальне, офіційне;

Технічне, матеріальне, вербальне, мануальне, біоенергетичне;

Біоенергетичне, не вербальне, мімічне, технічне.

Запитання 2

Мета пояснювальної стратегії

варіанти відповідей

Сформувати навички дисциплінарності, пунктуальності й відповідальності;

Якісна оцінка отриманих балів;

Враховувати внутрішній стан дитини.

В доступній формі викласти суть поняття чи явища.

Запитання 3

Організація та регуляція взаємостосунків і спільної діяльності-це 

варіанти відповідей

Стратегія педагогічного спілкування;

Функція педагогічного спілкування;

Завдання педагогічного спілкування;

Аспект педагогічного спілкування.

Запитання 4

Який аспект спілкування проявляється у врахуванні вчителем індивідуальних особливостей учня, впливу різних факторів на його розвиток що сприяє ефективній взаємодії

варіанти відповідей

Інтерактивний аспект спілкування;

Перцептивний аспект спілкування;

Комунікативний аспект спілкування;

Особистісно орієнтований аспект спілкування.

Запитання 5

Які є бар’єри спілкування? 

варіанти відповідей

Психологічний, фізичний, гностичний, соціальний;

Психологічний, матеріальний, соціальний, фізичний;

Суспільний, класовий, гностичний, матеріальний;

Соціальний, фізичний, психічний, гностичний.

Запитання 6

У роботі вчителя є такі стратегії:

варіанти відповідей

Заохочувальна; пояснювальна; контролююча; пояснювальна; організаційна,

Формувальна; сприяння; контрольна,

Організаційна; пояснювальна; оцінювальна; контрольна; стратегія сприяння,

Пояснювальна; оцінювальна; формувальна; заохочувальна.

Запитання 7

«Кожний із учасників відчуває свою значимість як партнера адже його особистість визнається і поважається» це результат:

варіанти відповідей

Комунікативної стратегії;

Технологія взаємодії 1,2,3;

Спілкування;

Технологія І З І Д А.

Запитання 8

Основні ознаки педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні:

варіанти відповідей

Спрямованість на дитину, відкритість до спілкування з батьками, дружні відносини з іншими педагогами;

Співпереживання, прийняття точки зору співрозмовника, вміння слухати, прояв емпатії;

Індивідуальний підхід до кожного учня, особистісно - зорієнтованість, співпереживання;

Особистісна орієнтація, нестандартні прийоми, світ почуттів і переживань та прийняття точки зору співрозмовника.

Запитання 9

Який результат має технологія «І З І Д А» ?

варіанти відповідей

Кожний із учасників відчуває свою значимість як партнера адже його особистість визнається і поважається,

Учні здатні самостійно організувати свою освітню діяльність в колективі.

Учасники взаємодії виступають партнером, думки й позиція яких враховується і сприяє вирішенню конкретних завдань,

Кожен із учасників поважає партнерів та їхню позицію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест