Астрід Ліндгрен. Автор "Пеппі Довгоїпанчохи" є ............письменницею
Пеппі Довгапанчоха це
Як називалося мешкання дівчинки?
Кого запросила Пеппі на сніданок?
Як виглядала Пеппі?
Установіть відповідність. На місці пропусків встав пропущене слово з наведених.
Слова: мужній, силою, оптимізму, самотня.
1. Коли дівчинка оселилася у домі, без батьків почувалася щасливою, але двоє друзів вважали, що насправді вона ........ , але не показує цього.
2.Я відчуваю і знаю який мій тато ...... король!
3.Образ Пеппі літературознавці вважають зразком дорослішання самотньої дитини. Незважаючи на проблеми вона завжди випромінювала часточки ..........!
4.Пеппі це дівчинка з дуже великою...... . Вона могла підняти коня, навіть дуже важкі предмети.
Чи Пеппі у кінці твору стає щасливою?
Чим твір "Пеппі Довгапанчоха" поєднана з твором "Малий і Карлсон,що живе на Даху"?
Чи існує продовження твору" Пеппі Довгапанчоха"? . (Якщо так то вкажіть його назву).
Розташуйте події у правильній послідовності.
А Переїзд Поппі на новий будинок
Б Гонитва з поліцією
В Знайомство з двома друзями
Г Пеппі йде до школи
Д Пеппі приїздить до свого тата
Ж Запрошення на спільний сніданок
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома