Текст-це...
1. зв'язані за змістом слова.
2. зв'язані за змістом речення.
3. зв'язані за змістом словосполучення.
4.набір окремих речень.
Текст складається:
1.із зачину, основної частини,кінцівки;
2. з основної частини;
3. із зачину і кінцівки;
4.з основної частини, кінцівки.
Прочитай текст.Визнач який це текст.
Моя киця Мурка - велика витівниця. Вона чорненька,тільки вушка і хвіст білі. Шерсть у Мурки гладенька і блищить на сонці.
1.Текст-розповідь.
2. Текст-опис.
3.Текст- міркування.
Вибери такий порядок речень,щоб вийшов текст.
Кошеня.
1.Воно причаїлося на гілці біля годівнички.
2.Кошеня захотіло зловити пташку.
3.Він сміливо кинувся на розбишаку.
4.Це помітив горобець.
5 .Розбійник змушений був тікати.
Добери заголовок.
Облітає листя з клена.Клен від холоду тремтить. Біля клена килим золотий лежить.
1.Листя.
2.Клен.
3.Золотий килим.
Мета тексту-розповіді-це:
1.описати предмет
2.розповісти про щось
3.запитати про щось
4.міркувати про щось
З поданого тексту вибери тільки кінцівку.
1. Бабусі й дідусеві привезли дрова.2.Дідусь рубав їх на тонкі полінця.3. Артемко й Надійка носили дрова в сарай .4.Добре працювати гуртом!
Знайди правильний розподіл тексту на речення.
1. У лісі швидко насувається вечір. Темні тіні лягають. Під деревами старі сосни стоять непорушно. Вечірнє сонце сховалося за деревами.
2. У лісі швидко насувається вечір.Темні тіні лягають під деревами старі сосни .Стоять непорушно вечірнє сонце сховалося за деревами.
3. У лісі швидко насувається вечір.Темні тіні лягають під деревами.Старі сосни стоять непорушно.Вечірнє сонце сховалося за деревами.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома