1. Щоб перевірити написання закінчень дієслів теперішнього часу треба міркувати так:
1. Пов’язую дієслово із займенником вони.
2. Якщо дієслово закінчується на -уть (-ють)...
2. Щоб перевірити написання закінчень дієслів теперішнього часу треба міркувати так:
1. Пов’язую дієслово із займенником вони.
2. Якщо дієслово закінчується на -ать (-ять)...
3. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
Появі парасольки ми завдячу..мо к..тайському робітнику-тесляреві.
4. У якому рядку правильно вставлена орфограма у реченні?
Пізніше парасолька з’явля..ться в інших країнах світу.
5. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
(З,С)початку використову..ться як зах..ст від сонця.
6. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
Появі парасольки ми завдячу..мо к..тайському робітнику-тесляреві.
7. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
Саме він більш як три тисячі років тому виготовив для своєї дружини «дах, який завжди при ній».
8. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
Пізніше парасолька з’явля..ться в інших країнах світу.
9. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
(З,С)початку використову..ться як зах..ст від сонця.
10. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
А близько 200 років тому в Англії її почали використовувати для укр..ття від дощу.
11. У якому рядку правильно визначили час дієслова у реченні:
А близько 200 років тому в Англії її почали використовувати для укр..ття від дощу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома