Прочитай групи слів. Вибери серед них речення.
Склади з поданих слів речення.
лісу, Білочка, пострибала, до
Постав розділові знаки в кінці речень.
-Катрусю, дай мені олівець -Не дам - Ох, і скупа ж ти - А ти нечема - Це ж чому - Бо не вмієш чемно просити
Познач у розмові спонукальне речення
Перебудуй речення на розповідні
Катрусю, дай мені олівець.
Прочитай текст. Поділи його на речення. Визнач кількість речень.
Діти, я перевірила ваші зошити і знаєте, що я помітила з одними буквами ви дружите вони у вас написані гарно а інші виходять не дуже гарно подружіться з ними
Пошир речення за допомогою питань.
(Коли?)_____ ми поспішаємо (куди?)_____. (Кого?)____ чекає (яка?)_____
вчителька. Ми вітаємося і заходимо (куди?) _____.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома