Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст:
За день одна їхня сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев і кущів води й кисню.
А ще працьовиті комахи розносять насіння рослин. Там, де живуть мурашки, дерева й кущі краще ростуть.
Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашники, між іншим, найкорисніші для лісу створіння.
Завдання 2. Визнач мету тексту з попереднього завдання.
Прочитай текст. Познач його тип.
Від стану зубів залежить здоров'я людини. Люди, які втратили зуби, по-гано пережовують їжу. А це спричиняє захворювання шлунка. Ось чому зуби слід берегти й доглядати за ними.
Прочитай текст. Познач його стиль.
Оголошення
30 травня о 12 годині на шкільному стадіоні відбудеться танцювальний флешмоб «Здрастуй літо!».
Запрошуються учні початкової школи, вчителі, батьки.
Учні 4 класу
Текст-міркування має ....
Текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет , подію, вчинок, власні почуття, бажання , називають..
У тексті є..
Визнач, які є типи текстів:
Зв’язані за змістом речення складають…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома