«Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина.Графіки».

Додано: 19 травня 2022
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 277 разів
12 запитань
Запитання 1

На якому з рисунків зображено паралельні прямі?

варіанти відповідей

Визначити неможливо

Запитання 2

Яка з точок має координати (–8; 2)?

варіанти відповідей

A

B

C

D

F

E

G

Запитання 3

Вибрати всі точки в яких ордината є від'ємною

варіанти відповідей

A

B

G

D

F

N

E

H

Запитання 4

Вибрати всі точки для яких виконується умова x > 0, y > 0

варіанти відповідей

A

B

C

D

N

F

H

E

Запитання 5

Виберіть всі точки які будуть знаходитись в ІІ координатній чверті А( - 2; 5), С(7;0), D( -1; 4), B(9; 2), G( -1;1), T( -5; -9), E( - 3;6), H( -4; -3)

варіанти відповідей

A

B

C

D

G

T

E

H

Запитання 6

На рисунку зображено куб. Вибрати прямі, що будуть перпендикулярні до прямої A1D1.

варіанти відповідей

1

B1C1

DC

BC

AD

AB

DD1

Запитання 7

Із точок А(4; 20), В(0; -10), С(1; -50), D(-10; -100), E(37; 0), F(0; 12), Q(-1; -1), S(-9; 0) виберіть точки, що лежать на координатних осях.

варіанти відповідей

А

B

C

D

E

F

Q

S

Запитання 8

На малюнку подано графік руху туриста. На осі абсцис відкладено час t (у год), на осі ординат - відстань туриста від табору S (у км). Визначте, на якій відстані від табору знаходився турист через 2 години від початку руху?

варіанти відповідей

6

12

18

24

Запитання 9

Які координати точки В?

варіанти відповідей

В (1; 3)

В(3; 1)

В(2; 3)

В(0; 3)

Запитання 10

Яка з точок має ординату -4?

К(6; -3), А(-4; 7), С(3; -4), В(-4; 5)

варіанти відповідей

А

В

С

D

Запитання 11

На малюнку подано графік руху туриста. На осі абсцис відкладено час t (у год), на осі ординат - відстань туриста від табору S (у км). Яка швидкість туриста на зворотньому шляху?

варіанти відповідей

2 км/год

3 км/год

4 км/год

6 км/год

8 км/год

Запитання 12

З'ясуйте за графіком скільки часу температура була додатною.

варіанти відповідей

2 год

3 год

4 год

5 год

6 год

7 год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест