Перша світова війна

Узагальнення теоретичних знань із всесвітньої історії та історії України.

Додано: 26 листопада 2020
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 37 разів
15 запитань
Запитання 1

Назвіть ім’я спадкоємця австро-угорського престолу, убитого в Сараєво 28 червня 1914 р.

варіанти відповідей

В.Вільсон

Вільгельм ІІ

Олександр ІІ

Франц-Фердинанд

Запитання 2

Які битви відбулися у 1916 році?

варіанти відповідей

Галицька, Ютландська, Верденська

на річці Соммі, друга битва на річці Марні, битва під Ам'єном

Ютландська, Верденська, на річці Соммі

перша битва а річці Марні, Галицька, Брусилівський прорив

Запитання 3

Про яке поняття йдеться у визначенні?

Цілковите або часткове фізичне знищення окремих груп населення за расовими, національними, етнічними чи релігійними ознаками. Один з найтяжчих міжнародних злочинів.

варіанти відповідей

шовінізм

геноцид

колабораціонізм

ксенофобія

Запитання 4

Про яке поняття йдеться у визначенні?

Страх і вороже, нетолерантне ставлення до незнайомих людей, іноземців, представників іншої раси, національності, мовної групи, віри, соц.групи.

варіанти відповідей

ксенофобія

геноцид

колабораціонізм

шовінізм

Запитання 5

Про яке поняття йдеться у визначенні?

 Пропагування національної винятковості, протиставлення інтересів однієї нації інтересам іншої, поширення ідей національної переваги, розпалювання національної ворожнечі й ненависті

варіанти відповідей

геноцид

шовінізм

колабораціонізм

ксенофобія

Запитання 6

Яка з наведених битв відбулася в один рік із битвою на річці Соммі? 

варіанти відповідей

друга битва на річці Марні

Галицька битва

Ютландська битва

битва під Капоретто

Запитання 7

Брусиловський прорив - це...

варіанти відповідей

друга битва на річці Марні

підводна блокада Німеччиною Англії

наступальна операція російської армії проти австро-угорських і німецьких військ

розгром німецьких військ французькими військами під командуванням Ф.Фоша

Запитання 8

Уривок зі спогадів солдата Канадського експедиційного корпусу 

«…Зліва від нас були розташовані французькі колоніальні частини. Цим нещасним, мабуть, канадці зобов’язані своєю поразкою цього дня. Вдалині ми побачили хмару, що зростає, неначе з-під землі. Вона була червоно-зелена і збільшувалася у міру просування. Вона нагадувала туман, що притискався до землі, заввишки не вище за два метри, що заповнював кожну щілину і ямку на землі.

Ми не знали, що це таке. Раптово в тумані ми, ті що перебували в резерві, помітили якісь рухи. Наближаючись до нас, зі швидкістю, наче саме пекло переслідувало їх, бігли чорні війська з Північної Африки. Бідолахи, я не звинувачую їх. Це могло примусити бігти будь-яку людину… Газ наблизився, і вони побігли. Їх офіцери безуспішно намагалися навести лад у цьому потоці. Здавалося, що їх черевики ледве торкалися землі. На бігу вони закривали свої обличчя, носи й очі руками, і крізь почорнілі губи, що у декого потріскалися й кровоточили, вони хрипіли: «Аllemands! Allemands!»

Про яку військову подію йдеться у спогадах ?

варіанти відповідей
Запитання 9

« … — найпотужніший опорний пункт французького фронту від бельгійських кордонів до Швейцарії. Він оточений системою найсучасніших укріплень і, на думку всіх французів, неприступний, тому перетворився на національний символ і жоден французький воєначальник не посміє добровільно здати його ворогові.

Якщо ... опиниться в наших руках — а ми, зрозуміло, докладемо зусиль, щоб так воно і сталося, — це відкриє нам дорогу до серця Франції, в такому разі уже заздалегідь приреченої на поразку. Але навіть якщо ми не досягнемо такої стратегічної мети, наші зусилля принесуть перемогу вже тим, що ми перетворимо ... на згубний смерч, який поступово всмокче у себе весь французький військовий потенціал, виснажуючи його з останніх ділянок фронту, з тилу, зі всієї Франції. Дивізію за дивізією поставлятиме ворог на ... м’ясорубку, а ми будемо їх там молотити одну за одною» "Четверта година ранку 21 лютого 1916 р., запис у щоденнику солдата"

Яку назву має місто та військова битва про яку йдеться в документі?

варіанти відповідей

м. Шампань, Іпрська битва

м. Муленвіль, Верденська битва

м. Верден, Верденська битва

м. Перемишль, Галицька битва

Запитання 10

Хто зображений на фото?

варіанти відповідей

одні з небагатьох представниць батальону Нахтігаль

рядові СС Галичина

представниці жіночого батальону УСС

Запитання 11

В якому бою 29 квітня - 2 травня 1915 р. брали участь сотні Українських січових стрільців? На боці якої армії вони воювали?

варіанти відповідей

Битва поблизу села Семиківці на Стрипі, у складі військ Російської імперії

Битва на горі Маківці, у складі австрійської Південної армії

Битва на горі Лисоні, у складі австрійської Південної армії

Битва на р. Соммі, у складі німецьких військ

Запитання 12

Де вперше під час Першої світової війни було використало отруйні гази?

варіанти відповідей

під час битви під Верденом

у битві на річці Сомма

у першій битві на річці Марна

під час військової операції біля річки Іпр

Запитання 13

Як називають насильницьке приєднання, захоплення, утримання однією державою території іншої? 

варіанти відповідей

контрибуція

санкції

анексія

репарація

Запитання 14

Про кого йдеться у біографічній довідці?

"...онук австрійського імператора Франца-Йосифа, австрійськи архікнязь, ерцгерцог. З квітня 1918 р. - командир УСС, у 1919-1920 рр. співпрацював з С.Петлюрою. У 1947 р. заарештований радянськими спецслужбами. Загинув у таборі.

варіанти відповідей

ерц герцог Франц-Фердинанд

Олексій Олексійович Брусилов

Василь Вишиваний

Альфред Шліффен

Запитання 15

Оле́на Іванівна Степа́нів (відома як Олена Степанíвна) (7 грудня 1892, с. Вишнівчик, Перемишлянський повіт, нині Перемишлянський район, Львівська область — 11 липня 1963, Львів) — український історик, географ, громадська та військова діячка; перша в світі жінка, офіційно зарахована на військову службу у званні офіцера; четар Української Галицької Армії.

Співставте біографію з відповідним фото однієї з представниць чоти Українських січових стрільців.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест