Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Український публіцист, політичний діяч, перший керівник Союзу визволення України (СВУ), теоретик українського інтегрального націоналізму:
Український громадський і політичний діяч, голова Української національно-демократичної партії (УНДП) та Головної української ради:
Історичний діяч, зображений на світлині:
За наведеними фактами біографії впізнайте історичну особу: «Український політичний і державний діяч, прозаїк, драматург і художник. Автор практично усіх декларацій і законодавчих актів УНР в 1917 – 1918 рр., керівник уряду»:
Український політик та громадський діяч, літературний критик, історик літератури, співзасновник ТУП, заступник голови Української Центральної Ради, керівник Української партії соціалістів-федералістів (з 1917 р.):
Історичний діяч, повязаний з історичною подією, яка має назву «листопадовий зрив» («листопадовий чин»):
Керівник Військового Генерального комітету, який було створено Першим Всеукраїнським з’їздом для проведення українізації армії:
Оберіть портрет Сергія Єфремова
Оберіть фото, де зображено Павла Скоропадського
Перший керівник Генерального секретаріату:
Оберіть фото найвідомішого повстанського отамана в Україні Нестора Махна
Голова Української Центральної Ради:
За наведеними фактами біографії впізнайте історичну особу: «Український громадсько-політичний діяч, правник, доктор цивільного і церковного права, президент і диктатор (верховний військово-політичний лідер) Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР)»:
Хто був першим керівником Української Академії наук?
Політичний та військовий діяч, керівник Революційної повстанської армії України, анархіст, один із лідерів селянського повстанського руху:
Керівник делегації Центральної Ради, яка виїхала до Петрограду у травні 1917 р. з метою добитися позитивного рішення Тимчасового уряду щодо автономії України:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
За наведеними фактами біографії впізнайте історичну особу: «Український політик, журналіст, військовий діяч, організатор українських збройних сил в УНР. Член Директорії, відповідальний за розвиток військових і морських справ, згодом її одноосібний керівник, диктатор УНР і головнокомандувач українських військ»:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Видатний український письменник, співзасновник ВАПЛІТЕ, кінорежисер фільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»:
Історичний діяч, зображений на малюнку:
Комуніст, який у 1928 р. в журналі «Більшовик України» у статті «До проблеми української економіки» виступив з критикою колоніального ставлення до економіки УСРР та пропозиціями ліквідувати провінційний статус української культури, забезпечити реальне керівництво економікою Радянської України республіканськими органами:
Митрополит Української автокефальної православної церкви 1920-х рр.:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Народний комісар освіти УСРР у 1927 – 1933 рр., активний прибічник українізації преси та освіти, прихильник незалежної культурно-освітньої політики Радянської України, ініціатор скликання Всеукраїнської правописної конференції 1927 р., яка затвердила правопис української мови:
Засновник та керівник театру «Березіль» в 1920-х рр.:
Впізнайте особу за фактами його біографії: «Український художник, засновник самобутньої школи монументального живопису, з 1917 р. професор Української Академії мистецтв, з 1924 р. професор Київського художнього інституту. Зазнав критики колег та переслідування влади за недотримання канонів радянського мистецтва та спотворення образів радянських людей. У 1936 р. заарештований працівниками НКВС та розстріляний у 1937 р. Після арешту художника більшість його творів була знищена за сприяння органів радянської влади»:
Президент Карпатської України:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Керівник ОУН, який у 1938 в Амстердамі був вбитий радянським агентом:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома