Підготовка до екзамену 1

Додано: 7 червня 2023
Предмет: Художня культура, 11 клас
Тест виконано: 22 рази
100 запитань
Запитання 1

Спадковість – це:

варіанти відповідей

біологічні задатки, які слугують основою для розвитку індивідуальних фізичних здібностей людини

спадковість – це соціальний досвід, який батьки передають своїм дітям

здібності до різних видів психічної діяльності

спадковість – це ті властивості, які дитина успадковує від батьків на генному рівні

Запитання 2

Навчання – це:


варіанти відповідей

цілеспрямована взаємодія вчителя й учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння та навички

передача учням знань, умінь і навичок

передача знань, умінь і навичок від одного покоління до іншого

організований процес передачі даних

Запитання 3

Загальна здатність, що ґрунтується на знаннях, уміннях, досвіді і здібностях, які набуті у навчанні – це:


варіанти відповідей

компетенція

норма оцінювання

ерудиція

успішність

Запитання 4

Людина стає особистістю тоді, коли:


варіанти відповідей

досягає вісімнадцятирічного віку

самостійно та свідомо керує своєю поведінкою

оволодіває певною професією

здобуває повну вищу освіту

Запитання 5

Від народження дитина успадковує:


варіанти відповідей

потреби, інтереси, навички

задатки для розвитку певних здібностей

нічого не отримує

право на безкоштовну освіту

Запитання 6

Методи педагогічного дослідження – це:


варіанти відповідей

способи вивчення педагогічних явищ, опанування науковою інформацією про них з метою визначення закономірних зв'язків, відношень і створення наукових теорій

способи пізнання об'єктивної реальності

усвідомлене уявлення про кінцевий результат  певного виду діяльності

способи засвоєння нових знань

Запитання 7

Спостереження – це:


варіанти відповідей

уважність сприйняття інформації вчителя

стеження класного керівника за порядком у школі

спеціально-організоване сприймання об'єкта дослідження

відеозапис уроку

Запитання 8

8. Поняття «дидактика» - це:


варіанти відповідей

наука, яка вивчає закономірності розвитку дитини і визначає програму цього розвитку

сукупність теоретичних і прикладних наук, які вивчають процеси навчання, виховання та розвитку особистості


наука про організацію спільної виховної діяльності вихователя і вихованця

галузь педагогіки, яка вивчає теорію освіти і навчання, його

суть, закономірності, мету, завдання, зміст, форми, методи, засоби, досягнуті результати

Запитання 9

Основні функції процесу навчання – це:


варіанти відповідей

освітня, розвивальна, формувальна

освітня, розвивальна, виховна

виховна, розвивальна, контролююча

начальна, формувальна, стимулююча

Запитання 10

Рушієм освітнього процесу є:


варіанти відповідей

дидактичні здібності вчителя

вольові якості вчителя

протиріччя між навчальними і реальними рівнями знань учнів

послідовна зміна провідних видів навчальної діяльності учнів

Запитання 11

Етапи процесу засвоєння знань – це:


варіанти відповідей

сприймання – осмислення і розуміння – запам’ятовування – узагальнення – закріплення – застосування

осмислення і розуміння – запам’ятовування – застосування

формулювання мети – виконання дій та операцій – контроль і самоконтроль

сприймання – запам’ятовування – закріплення – застосування

Запитання 12

Процес засвоєння знань починається із:


варіанти відповідей

розуміння

сприймання

запам’ятовування

осмислення

Запитання 13

Принцип систематичності та послідовності навчання – це:


варіанти відповідей

використання проблемних методів, активізація всіх психічних процесів, які стимулюють пізнання


організація навчального процесу відповідно до умов розвитку суспільства і тенденцій розвитку цивілізації

послідовний виклад навчального матеріалу, відокремлення основного, логічний перехід від засвоєння попереднього – до нового матеріалу

розкриття причинно-наслідкових зв’язків явищ, процесів, охоплення засобами навчання науково перевірених знань

Запитання 14

Принцип, який визначає дозування навчального матеріалу для учнів відповідно до їхнього загального розвитку, темпераменту і характеру – це:


варіанти відповідей

диференціації навчання

емоційності навчання

міцності знань і умінь

свідомості й активності учнів

Запитання 15

Урок, як форма організації навчання – це:


варіанти відповідей

основний елемент педагогічного процесу, за допомогою якого реалізується навчально-виховні завдання

цілісна, логічно завершена, обмежена в часі, регламентована обсягом навчального матеріалу форма організації навчання

основна форма організації навчального процесу

основна форма організації навчального процесу, яка має цілісну, логічно завершену будову і здійснюється під керівництвом педагога

Запитання 16

Метод формування теоретичних знань – це:


варіанти відповідей

ілюстрація

бесіда

розповідь

лабораторний метод

Запитання 17

Методи відтворення знань, умінь і навичок – це:


варіанти відповідей

словесні

наочні

практичні

проблемні

Запитання 18

Словесні методи навчання – це:


варіанти відповідей

бесіда, робота з книгою, лекція

розповідь, пояснення, бесіда, лекція, дискусія, диспут

робота з книгою, лабораторні роботи, ілюстрування

пояснення, бесіда, демонстрування, вправи

Запитання 19

Практичні методи – це:


варіанти відповідей

пояснення, розповідь, інструктаж, лекцію, бесіду

вправи, лабораторна робота, практична робота, дослідна робота

ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження

усе перераховане

Запитання 20

Методи контролю – це:


варіанти відповідей

усний контроль, письмовий контроль, тестовий контроль

усе перераховане

практична перевірка, методи самоконтролю і самооцінки

графічний контроль, програмований контроль

Запитання 21

Мета виховання – це:


варіанти відповідей

ідеальний образ особистості, що виховується

наперед визначені результати розвитку і формування людської особистості

наперед визначені результати діяльності педагогічного колективу школи

культурна особистість

Запитання 22

Складові виховання – це:

варіанти відповідей

розумове, громадясько - патріотичне, фізичне, трудове, моральне, естетичне виховання

демократизація та гуманізація виховання

розвиток естетичних почуттів, формування гігієнічних навичок

самовиховання, соціалізація особистості.

Запитання 23

Метод виховання – це:


варіанти відповідей

шляхи досягнення поставленої мети навчання

способи впливу на свідомість, підсвідомість, емоції, почуття, волю і поведінку вихованців з метою формування прогнозованих якостей

шляхи та способи спільної діяльності вихователів із вихованцями, яка спрямована на оволодіння духовними знаннями, навичками та вміннями, нормами та правилами поведінки, різнобічний і гармонійний розвиток особистості,

формування загальнолюдських, національних і професійних якостей вихованця, що є цілями виховання, необхідними для повноцінної життєдіяльності

інструмент, за допомогою якого можна «доторкнутися» до особистості

Запитання 24

Прийоми виховання – це:


варіанти відповідей

шляхи і способи діяльності вчителя і вихованців з метою досягнення виховних цілей

способи надбання матеріальної і духовної культури (художня, наукова л-ра, радіо, інтернет)

форми і види виховної роботи (збори, гуртки, бесіди), як частина використання певного методу

складова частина методу, що визначає шляхи реалізації вимог методів виховання

Запитання 25

Методи формування свідомості – це:


варіанти відповідей

бесіда, приклад, створення виховуючих ситуацій, вправи, привчання

змагання, привчання, приклад, лекції, спостереження

приклад, бесіда, лекція, диспут, пояснення, розповідь

розповідь, заохочення, покарання, привчання, змагання.

Запитання 26

Система освіти – це:


варіанти відповідей

система, яка складається із закладів освіти, наукових, науково-методичних установ, науково-виробничих підприємств, які створюються для організації навчання та виховання підростаючого покоління

cистема, як сукупність навчально–виховних та культурно–освітніх закладів, які здійснюють освіту та виховання громадян

cистема закладів освіти, наукових, науково-методичних установ, науково-виробничих підприємств, місцевих органів управління освітою та самоврядування в галузі освіти

cистема закладів освіти, державних і місцевих органів управління освітою та самоврядування в галузі освіти.

Запитання 27

До ланок структури освіти в Україні не належить:


варіанти відповідей

дошкільна освіта

позашкільна освіта

вища освіта

самовиховання

Запитання 28

Педагогіка – це:


варіанти відповідей

наука про підготовку зростаючого покоління до життя

мистецтво впливу вихователя на вихованця з метою формування його особистості

наука, яка вивчає закономірності розвитку людини в умовах навчання

наука, яка вивчає процеси виховання, навчання і розвитку особистості

Запитання 29

Освіта – це:


варіанти відповідей

цілеспрямований та організований процес формування особистості

цілеспрямована взаємодія вчителя із учнями, у процесі якої засвоюються знання, формуються уміння і навички

результат засвоєння учнями систематизованих знань, умінь і навичок, формування на їх основі наукового світогляду, моральних та інших якостей особистості, розвиток її творчих сил і здібностей

процес і результат засвоєння учнями систематизованих знань, умінь і навичок, формування на їх основі наукового світогляду, моральних та інших якостей особистості, розвиток її творчих сил і здібностей

Запитання 30

Розвиток особистості – це:


варіанти відповідей

цілеспрямований та організований процес формування особистості

мистецтво впливу вихователя на вихованця з метою формування його особистості

процес і результат кількісних та якісних змін в організмі людини, перехід від простого до більш складного

процес становлення особистості як соціальної істоти під впливом усіх факторів  

Запитання 31

Спеціалізована школа – це:


варіанти відповідей

загальноосвітній навчальний заклад із частковим або повним державним утриманням дітей, які потребують соціальної допомоги

загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням окремих предметів

загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю (переважно гуманітарного)

загальноосвітній навчальний заклад ІІІ ступеня з профільним навчанням і допрофесійною підготовкою

Запитання 32

Гімназія – це:


варіанти відповідей

загальноосвітній навчальний заклад із частковим або повним державним утриманням дітей, які потребують соціальної допомоги

загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням окремих предметів

загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю (переважно гуманітарного)

загальноосвітній навчальний заклад ІІІ ступеня із профільним навчанням і допрофесійною підготовкою

Запитання 33

Лекція – це:


варіанти відповідей

інформативно-доказовий виклад великого за обсягом, складного за логічною побудовою навчального матеріалу

словесне тлумачення понять, явищ, слів, термінів, принципів дій, прикладів тощо

документ, що визначає зміст та обсяг знань, умінь, і навичок з кожного навчального предмета, зміст розділів і тем з розподілом їх за роками навчання

форма організації навчання

Запитання 34

Засіб навчання-це:


варіанти відповідей

допоміжні матеріально-технічні засоби з їх специфічними дидактичними функціями

застосування знань учнями у ситуаціях, наближених до життєвих.

словесне тлумачення понять, явищ, слів, термінів, принципів дій, прикладів тощо

правильна відповідь відсутня

Запитання 35

Дитячий колектив- це:



варіанти відповідей

організована форма об’єднання людей на основі цілеспрямованої діяльності

динамічна соціальна система

об’єднання дітей, згуртованих спільною метою, спільною корисною діяльністю (навчанням, працею, спортом, громадською роботою)

об'єднання людей за спільною метою

Запитання 36

Принципи виховання – це:


варіанти відповідей

засоби взаємообумовленої діяльності, які спрямовані на розв'язання виховних знань;

керівні положення, що відображають загальні закономірності процесу виховання і визначають вимоги до змісту організації та методів виховного процесу

вказівка до дії;


сукупність специфічних способів і прийомів виховної роботи, які спрямовані на формування особистості

Запитання 37

Дидактика – це:


варіанти відповідей

наука про підготовку зростаючого покоління до життя

розділ педагогіки, що вивчає теорію освіти і навчання, виховання у процесі навчання

наука, яка вивчає закономірності розвитку людини в умовах навчання

наука, яка вивчає процеси виховання, навчання і розвитку особистості

Запитання 38

Метод анкетування – це:


варіанти відповідей

спеціально організоване сприймання педагогічного процесу в природних умовах

спеціально організована дослідницька діяльність, цілеспрямоване, контрольоване дослідження зміни якостей об’єктів навчально-виховного процесу при передбачуваних змінах певних факторів і стабілізації усіх інших

джерело і спосіб пізнання педагогічних явищ шляхом безпосереднього спілкування з особами, яких дослідник вивчає у природних умовах

передбачає отримання інформації від якнайбільшої кількості опитаних, що дає змогу підвищити об’єктивність інформації про педагогічні факти, явища, їх типовість

Запитання 39

Факультатив – це:


варіанти відповідей

навчальний курс, не обов'язковий для відвідування

обладнання й апаратура, що застосовується в навчальному процесі з метою підвищення його ефективності

бесіда, розповідь, лекція

правильна відповідь відсутня

Запитання 40

Навчальна екскурсія – це:


варіанти відповідей

форма організації педагогічного процесу, спрямована на вивчення учнями поза межами школи і під керівництвом учителя явищ, процесів щляхом їх безпосереднього сприймання

навчальний курс, не обов'язковий для відвідування

форма навчального процесу, за якою учні самостійно виконують практичні і лабораторні роботи, застосовуючи знання, уміння й навички

правильна відповідь відсутня

Запитання 41

Учіння – це:


варіанти відповідей

організація і управління вчителем пізнавальною діяльністю учнів у результаті чого відбувається розвиток і виховання школярів.

сукупність конкретних навчальних ситуацій, що сприяють досягненню проміжної мети конкретного методу.

діяльність учнів, що полягає у цілеспрямованому, багаторазовому повторенні певних дій та операцій (розумових, практичних) для формування навичок і вмінь

правильна відповідь відсутня

Запитання 42

Діалогічний метод навчання – це:



варіанти відповідей

бесіда

розповідь

лекція

інструктаж

Запитання 43

Закономірності виховання – це:

варіанти відповідей

стійкі повторювальні, об'єктивно існуючі зв'язки у вихованні, що сприяють ефективному розвитку особистості

зв'язки між компонентами виховання

стійкі повторювані зв'язки

правильна відповідь відсутня

Запитання 44

Основоположником педагогіки як науки вважають:



варіанти відповідей

Й.Г. Песталоцці

Я.А.Коменського

В.О.Сухомлинського

Ж.Ж.Руссо

Запитання 45

Школознавство – це:

{




варіанти відповідей

розділ педагогіки

наука, що вивчає навчання та розвиток особистості

галузь педагогічної науки, її мета дослідження змісту і методів управління шкільною справою розкриття особливостей системи керівництва школою, організації її роботи

правильна відповідь відсутня

Запитання 46

Автором теорії розвитку дитячого колективу вважають:

варіанти відповідей

А.С.Макаренка

В.О.Сухомлинського

Я.А. Коменського

К.Д. Ушинського

Запитання 47

Позакласна виховна робота

{


варіанти відповідей

організовується після проведення уроків, її мета поглиблення отриманих на уроці знань та всебічне і гармонійне виховання учнів

має на меті навчити учнів ремеслам

має завдання вивчити дітей

правильна відповідь відсутня

Запитання 48

Основні категорії педагогіки:


варіанти відповідей

освіта, навчання, виховання, розвиток, формування

виховання, учіння, навчання

розвиток, формування, освіта, метод

метод, освіта, учіння

Запитання 49

«Золотим правилом дидактики» називають:


варіанти відповідей

принцип науковості

принцип доступності

принцип індивідуалізації навчання

ринцип наочності

Запитання 50

Прийом – це:


варіанти відповідей

елемент методу, це окремий крок, дія в реалізації методу

складне педагогічне явище

взаємопов'язана діяльність вчителя та учнів

правильна відповідь відсутня

Запитання 51

Предмет психології – це:


варіанти відповідей

емоційно-вольові процеси

факти, закономірності розвитку та механізми психіки

рефлекторна природа психіки

пізнавальні процеси

Запитання 52

До психічних властивостей особистості належить:


варіанти відповідей

характер, спрямованість, бадьорість

здібності, характер, темперамент

спрямованість, характер, воля

спрямованість, темперамент, мислення

Запитання 53

Я-концепія – це:


варіанти відповідей

складне утворення, яка охоплює самоповагу, гідність, позитивне ставлення до себе тощо

форма відображення у психіці людини об'єктивної дійсності

сукупність уявлень індивіда про себе, що містить усвідомлення людиною своїх фізичних інтелектуальних і інших якостей, самооцінку і тенденції поведінки

правильна поведінка особистості

Запитання 54

Предмет психології біхевіоризму на початку ХХ ст. – це:


варіанти відповідей

поведінка

психіка

свідомість

душа

Запитання 55

Відчуття – це:


варіанти відповідей

пізнавальний психічний процес

психологічний стан особи

емоційно-вольові процеси

психологічна особливість особистості

Запитання 56

Діяльність пам’яті починається із:


варіанти відповідей

впізнавання

запам’ятовування

відтворення

збереження

Запитання 57

Успадковані передумови розвитку здібностей – це:


варіанти відповідей

талант

працьовитість

задатки

характер

Запитання 58

Основні види діяльності – це:


варіанти відповідей

форма і методи навчання

гра, навчання, праця

праця розумова і фізична

гра, праця

Запитання 59

Види темпераменту за Гіпократом – це:


варіанти відповідей

сангвінічний, флегматичний, меланхолічний, холеричний

астеністичний, пікнічний, атлетичний, дистимічний

вісцеротонічний, соматичний, церебротонічний

сангвінічний, соматичний, атлетичний

Запитання 60

Положення тіла в просторі відображає такі відчуття:



варіанти відповідей

пропріоцептивні

інтероцептивні

екстероцептивні

контактні

Запитання 61

Першу психологічну школу відкрив:


варіанти відповідей

1911, З. Фройд

1950, Е. Фромм

1925, Б.Скіннер

1879, В.Вундт

Запитання 62

Основні процеси пам’яті – це:


варіанти відповідей

наголошування, перебільшення, применшення

забування, відтворення, збереження, образність, емоційність

смислова, запам'ятовування, згадування, довгочасна, моторна

запам'ятовування, збереження, відтворення, упізнавання, згадування, забування

Запитання 63

Види темпераменту за класифікацією В. Шелдона – це:


варіанти відповідей

сангвінічний, флегматичний, меланхолічний, холеричний

астеністичний, пікнічний, атлетичний, дистимічний

вісцеротонічний, соматичний, церебротонічний

сангвінічний, соматичний, атлетичний

Запитання 64

Основні засоби комунікації – це:



варіанти відповідей

масові й індивідуальні

індивідуальні і фронтальні

масові і фронтальні

мовні і немовні

Запитання 65

Властивості сприймання – це:


варіанти відповідей

конвергенція, предметність, послідовність, інтенсивність, спостережливість

тривалість, мимовільність, структурність, цілісність, об'єктивність

предметність, цілісність, структурність, константність, осмисленість

уважність, спостережливість

Запитання 66

Крайні варіанти рис характеру як результат підсилення його окремих рис – це:


варіанти відповідей

самосвідомість

акцентуація

статус

досвід

Запитання 67

Складові розумових дій – це:


варіанти відповідей

порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, класифікація, систематизація

спостереження, експеримент

уміння, навички

типізація

Запитання 68

Повільні, врівноважені та спокійні люди, яких важко емоційно зачепити і неможливо вивести із рівноваги – це:


варіанти відповідей

холерики

сангвініки

флегматики

меланхоліки

Запитання 69

Ознакою здібностей не є:

варіанти відповідей

індивідуально-психологічні особливості, що відрізняють одну людину від іншої

індивідуальні особливості, що стосуються успішності виконання якоїсь однієї діяльності чи кількох

знання, уміння і навички, якими володіє людина

правильна відповідь відсутня

Запитання 70

Здібності людини залежать від маси її мозку – так чи ні:


варіанти відповідей

ні

так, маса мозку видатних людей дещо вища середньої

так, маса мозку видатних людей дещо нижча середньої

так, маса мозку обдарованих людей значно вища середньої

Запитання 71

Стан тимчасового зниження працездатності під впливом тривалого навантаження – це:



варіанти відповідей

втома

стрес

сон

оптимальний робочий стан

Запитання 72

Механізм психологічного захисту – це:


варіанти відповідей

акселерація

ретардація

заміщення

комунікація

Запитання 73

У першій фазі стресу відбувається:


варіанти відповідей

виснаження організму

максимально ефективна адаптація

мобілізація захисних сил організму, що підвищує його стійкість

збалансування витрат адаптаційних резервів організму

Запитання 74

Тип темпераменту із обмеженими емоційними переживаннями великої сили – це:


варіанти відповідей

холерик

сангвінік

флегматик

меланхолік

Запитання 75

До розумової діяльності спонукають:


варіанти відповідей

будь-які ситуації

екстремальні ситуації

проблемні ситуації

все перераховане

Запитання 76

Галузь психології, що вивчає психічний розвиток, формування психічних процесів і станів людини різних періодів життя– це:


варіанти відповідей

генетична психологія

вікова психологія

педагогічна психологія

соціальна психологія

Запитання 77

Чинник розвитку свідомості людини – це:


варіанти відповідей

мовленнєве спілкування

трудова діяльність

суспільно-історичний розвиток

усі перераховані

Запитання 78

Самосвідомість – це психічне новоутворення, яке вперше з’являється у:


варіанти відповідей

підлітковому

ранньому

дошкільному

молодшому шкільному віці

Запитання 79

Найвищий рівень розвитку психіки – це:


варіанти відповідей

свідомість

пізнавальна діяльність

свідоме і несвідоме

інтелект

Запитання 80

Свідомість – це


варіанти відповідей

найвища форма відображення реальної дійсності

свідоме і несвідоме

все перераховане

правильна відповідь відсутня

Запитання 81

Основні методи психології – це:


варіанти відповідей

спостереження, експеримент, біографічний метод, вивчення продуктів діяльності

опитування, моделювання, графічний метод

тестування, контент-аналіз

самоспостереження 

Запитання 82

Метод, який у психології використовується як природній і лабораторний – це



варіанти відповідей

спостереження

експеримент

тестування

опитування

Запитання 83

Метод виявлення впливу життєвих подій на розвиток психіки людини – це:


варіанти відповідей

соціометричний

природний експеримент

лонгітюдний

біографічний

Запитання 84

Показник високого рівня розвитку працездатності нервової системи, уміння спокійно знаходити вихід зі складних ситуацій – це:


варіанти відповідей

сила

врівноваженість

рухливість

динамічність

Запитання 85

Ознаки холеричного типу темпераменту – це:


варіанти відповідей

миролюбний, розмірений, вдумливий

відкритий, ініціативний, жвавий

збудливий, нестриманий, активний

повільний, стриманий, пасивний

Запитання 86

Особливості флегматичного типу темпераменту – це:


варіанти відповідей

відкритий, безтурботний, комунікабельний

подразливий, тривожний, песимістичний

спокійний, врівноважений, комунікабельний

миролюбний, стриманий, посидючий

Запитання 87

Співвідношення між темпераментом та характером – це:


варіанти відповідей

дві незалежні структури особистості

ідентичні поняття

особливості темпераменту проявляються на основі характеру

риси характеру формуються на основі типу темпераменту

Запитання 88

Охайність, дбайливість, ощадливість – це прояви такого компоненту характеру:


варіанти відповідей

ставлення до себе

ставлення до праці

ставлення до людей

ставлення до речей

Запитання 89

Сором'язливість, хвалькуватість, почуття гідності – це прояви такого компоненту характеру:


варіанти відповідей

ставлення до себе

ставлення до праці

ставлення до людей

ставлення до речей

Запитання 90

Щедрість, ввічливість, справедливість – це прояви такого компоненту характеру:


варіанти відповідей

ставлення до себе

ставлення до праці

ставлення до людей


ставлення до речей

Запитання 91

 

41. Система вироблених стійких переконань людини — це:


варіанти відповідей

емоції

темперамент

характер

світогляд

Запитання 92

Уява – це:


варіанти відповідей

створення у мозку людини нових образів на основі її попереднього досвіду

відображення в корі головного мозку попереднього досвіду

узагальнене та опосередковане відображення дійсності

створення у мозку незвичних образів

Запитання 93

Почуття – це:


варіанти відповідей

специфічно людський, узагальнений, найвищий і найглибший рівень переживань ставлення особи до себе, до подій та інших осіб, предметів, які були, є і будуть

загальна активна форма переживання життєдіяльності та реакція психіки на задоволення (незадоволення) потреб організму

узагальнене та опосередковане відображення дійсності

емоційний відгук, ставлення особистості до пізнавальної діяльності в її широкому розумінні

Запитання 94

Емоції – це:


варіанти відповідей

специфічно людський, узагальнений, найвищий і найглибший рівень переживань ставлення особи до себе, до подій, до інших осіб і предметів, які були, є і будуть

загальна активна форма переживання життєдіяльності, реакція психіки на задоволення (незадоволення) потреб організму

узагальнене та опосередковане відображення дійсності

емоційний відгук, ставлення особистості до пізнавальної діяльності в її широкому розумінні

Запитання 95

Внутрішні вияви емоцій – це:


варіанти відповідей

рухова та вокальна міміка

ритм серцебиття, дихання

інтонація мовлення, рухи очей

рухи, поза тіла

Запитання 96

Своєрідний негативний емоційний стан людини, дезорганізація її свідомості та діяльності, у ситуації безнадійності та втрати перспективи – це:


варіанти відповідей

афект

фрустрація

стрес

дистрес

Запитання 97

Саморегуляція, яка здійснюється ендокринною системою організму порушується у стані:


варіанти відповідей

стресу

афекту

настрою

дистресу

Запитання 98

Воля – це:


варіанти відповідей

специфічно людський, узагальнений, найвищий і найглибший рівень переживань особи ставлення до себе, до подій, до інших осіб та предметів, які були, є і будуть

загальна активна форма переживання своєї життєдіяльності, реакція психіки на задоволення (незадоволення) потреб організму

узагальнене та опосередковане відображення реальної дійсності

процес свідомої та цілеспрямованої саморегуляції людиною діяльності та поведінки з метою досягнення поставлених цілей

Запитання 99

Самостійність – це:


варіанти відповідей

здатність тривалий час системно досягати поставлену мету

здатність діяти, не зважаючи на загрозливі обставини

вміння гальмувати небажані прояви активності

спроможність приймати рішення та виконувати їх, покладаючись на себе

Запитання 100

Здатність людської психіки усвідомлювати власні якості, властивості та ознаки – це:


варіанти відповідей

самосприймання

самовідчуття

саморозуміння

самосвідомість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест