Спадковість – це:
Навчання – це:
Загальна здатність, що ґрунтується на знаннях, уміннях, досвіді і здібностях, які набуті у навчанні – це:
Людина стає особистістю тоді, коли:
Від народження дитина успадковує:
Методи педагогічного дослідження – це:
Спостереження – це:
8. Поняття «дидактика» - це:
Основні функції процесу навчання – це:
Рушієм освітнього процесу є:
Етапи процесу засвоєння знань – це:
Процес засвоєння знань починається із:
Принцип систематичності та послідовності навчання – це:
Принцип, який визначає дозування навчального матеріалу для учнів відповідно до їхнього загального розвитку, темпераменту і характеру – це:
Урок, як форма організації навчання – це:
Метод формування теоретичних знань – це:
Методи відтворення знань, умінь і навичок – це:
Словесні методи навчання – це:
Практичні методи – це:
Методи контролю – це:
Мета виховання – це:
Складові виховання – це:
Метод виховання – це:
Прийоми виховання – це:
Методи формування свідомості – це:
Система освіти – це:
До ланок структури освіти в Україні не належить:
Педагогіка – це:
Освіта – це:
Розвиток особистості – це:
Спеціалізована школа – це:
Гімназія – це:
Лекція – це:
Засіб навчання-це:
Дитячий колектив- це:
Принципи виховання – це:
Дидактика – це:
Метод анкетування – це:
Факультатив – це:
Навчальна екскурсія – це:
Учіння – це:
Діалогічний метод навчання – це:
Закономірності виховання – це:
Основоположником педагогіки як науки вважають:
Школознавство – це:
{
Автором теорії розвитку дитячого колективу вважають:
Позакласна виховна робота
{
Основні категорії педагогіки:
«Золотим правилом дидактики» називають:
Прийом – це:
Предмет психології – це:
До психічних властивостей особистості належить:
Я-концепія – це:
Предмет психології біхевіоризму на початку ХХ ст. – це:
Відчуття – це:
Діяльність пам’яті починається із:
Успадковані передумови розвитку здібностей – це:
Основні види діяльності – це:
Види темпераменту за Гіпократом – це:
Положення тіла в просторі відображає такі відчуття:
Першу психологічну школу відкрив:
Основні процеси пам’яті – це:
Види темпераменту за класифікацією В. Шелдона – це:
Основні засоби комунікації – це:
Властивості сприймання – це:
Крайні варіанти рис характеру як результат підсилення його окремих рис – це:
Складові розумових дій – це:
Повільні, врівноважені та спокійні люди, яких важко емоційно зачепити і неможливо вивести із рівноваги – це:
Ознакою здібностей не є:
Здібності людини залежать від маси її мозку – так чи ні:
Стан тимчасового зниження працездатності під впливом тривалого навантаження – це:
Механізм психологічного захисту – це:
У першій фазі стресу відбувається:
Тип темпераменту із обмеженими емоційними переживаннями великої сили – це:
До розумової діяльності спонукають:
Галузь психології, що вивчає психічний розвиток, формування психічних процесів і станів людини різних періодів життя– це:
Чинник розвитку свідомості людини – це:
Самосвідомість – це психічне новоутворення, яке вперше з’являється у:
Найвищий рівень розвитку психіки – це:
Свідомість – це
Основні методи психології – це:
Метод, який у психології використовується як природній і лабораторний – це
Метод виявлення впливу життєвих подій на розвиток психіки людини – це:
Показник високого рівня розвитку працездатності нервової системи, уміння спокійно знаходити вихід зі складних ситуацій – це:
Ознаки холеричного типу темпераменту – це:
Особливості флегматичного типу темпераменту – це:
Співвідношення між темпераментом та характером – це:
Охайність, дбайливість, ощадливість – це прояви такого компоненту характеру:
Сором'язливість, хвалькуватість, почуття гідності – це прояви такого компоненту характеру:
Щедрість, ввічливість, справедливість – це прояви такого компоненту характеру:
41. Система вироблених стійких переконань людини — це:
Уява – це:
Почуття – це:
Емоції – це:
Внутрішні вияви емоцій – це:
Своєрідний негативний емоційний стан людини, дезорганізація її свідомості та діяльності, у ситуації безнадійності та втрати перспективи – це:
Саморегуляція, яка здійснюється ендокринною системою організму порушується у стані:
Воля – це:
Самостійність – це:
Здатність людської психіки усвідомлювати власні якості, властивості та ознаки – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома