На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку [−3; 3]. На якому з наведених проміжків ця функція зростає?
Яку з наведених властивостей має функція y = √х.
На якому із графіків схематично зображено графік функції у=х-3
Спростити вираз 2ху - (х+у)2
Обчисліть lg300-lg3.
На рисунку прямі AB, CD і MK перетинаються у точці O.
Знайти кут BOK, якщо ∠AOC=300, ∠MOD=1100.
Учитель роздав учням певного класу 64 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?
Знайдіть розв'язок системи рівнянь.
Знайдіть довжину дуги кола радіуса 6 см, яка відповідає центральному куту 120°.
Скоротить дріб.
Oбчисліть визначений інтеграл.
Обчисліть об'єм правильної трикутної піраміди, сторона основи якої дорівнює 6 см, а висота − 9 см.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус вписаного в даний трикутник кола.
Відомо що 7 кг печива коштують стільки, скільки 5 кг цукерок. Скільки кілограмів цукерок можна купити замість 28 кг печива?
Бічне ребро правильної чотирикутної піраміди дорівнює √2 см і утворює з площиною її основи кут 45°. Обчисліть висоту (у см) цієї піраміди.
Ймовірність того, що Петро розв'яже задачу, дорівнює 0,8, а ймовірність того, що задачу розв'яже Марина − 0,6. Знайдіть ймовірність того, що жоден із них не розв'яже задачу.
Задано функцію y = ... Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2.
У прямокутній системі координат у просторі задано сферу з центром у точці М. Відрізок АВ — діаметр цієї сфери. Визначте координати точки М, якщо А (2;-1;0), В (8;3;2).
Знайдіть найбільший цілий розв`язок нерівності:
2( 3х - 7) + х ≤ 31
Розв'яжіть дану систему нерівностей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома