Що було характерним для діяльності дисидентів в УРСР?
3. Проголошення керівництвом СРСР курсу на «зближення та злиття націй у «нову історичну спільноту – радянський народ»...» призвело до
«…У СРСР побудовано розвинене соціалістичне суспільство. На цьому етапі… все повніше розкриваються… переваги соціалістичного способу життя… Це суспільство зрілих соціалістичних суспільних відносин, у якому… склалася нова історична спільність – радянський народ…»
Наведений уривок стосується періоду?
Яке явище радянської дійсності другої половини 1960-х – 1980-х рр. відображено на карикатурі?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У 1953-1958 рр. державні закупівельні ціни в УРСР збільшилися загалом утричі, зокрема на зерно - у 7 разів, на продукти тваринництва - у 5,5. Дозволено видавати колгоспникам аванс грішми - 25 % коштів, що отримували колгоспи від реалізації продуктів тваринництва».
Ужиті партійно-радянським керівництвом УРСР заходи було спрямовано на
Л. Костенко, В. Симоненко - діячі, яких об'єднує
«Самвидав» - це один із методів боротьби дисидентів у СРСР й УРСР, що полягав у
Із якою подією пов’язані діячі, зображені на фото?
Що зумовило появу в Українській РСР покоління митців, яке увійшло в історію під назвою «шістдесятники»?
Прочитайте уривок
«…[організація] ставить за мету:
1) Сприяти ознайомленню широких кіл української громадськості з Декларацією Прав Людини.
2) …активно сприяти виконанню гуманітарних статей Заключного Акта Наради з питань безпеки i співпраці в Європі.
3) Домагатися, щоб на всіх міжнародних нарадах… Україна як суверенна європейська держава i член ООН була представлена окремою делегацією.
4) З метою вільного обміну інформацією та ідеями домагатися акредитування на Україні представників зарубіжної преси…»
Яка організація ставила перед собою таку мету?
Що було однією з особливостей економічного розвитку УРСР в 1970-х - на початку 1980-х рр.?
Названі терміни відповідають періоду:
«самвидав», «номенклатура», «дефіцит», «правозахисник»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома