підсумкова 10

Додано: 27 травня 2020
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 15 разів
20 запитань
Запитання 1

Прийом Хейлмліха застосовується

варіанти відповідей

при зупинці серця

при порушенні прохідності дихальних шляхів 

при втраті свідомості

при інсульті

Запитання 2

 Кровоспинний джгут використовують

варіанти відповідей

при артеріальній кровотечі

при капілярній кровотечі

при венозній кровотечі 

при внутрішній кровотечі

Запитання 3

Назофарингальний повітровод застосовують

варіанти відповідей

для відновлення серцебиття

для відновлення свідомості

для виведення повітря з грудної порожнини

для відновлення дихання

Запитання 4

Турнікет це засіб для

варіанти відповідей

фіксації кінцівок

фіксації шийного відділу хребта

зупинки кровотечі

фіксації предмету в рані

Запитання 5

Найбезпечнішим положенням для постраждалого, яке йому слід надати після першої допомоги вважається

варіанти відповідей

положення на боці

положення на спині 

напівсидяче положення

пооження на животі

Запитання 6

Якщо ви бачите у рані постраждалого сторонній предмет (ніж, уламок скла тощо) його слід

варіанти відповідей

негайно вийняти і обробити рану

ні в якому разі не виймати, накласи пов"язку навколо нього

відламати частину, що видно над раною і накласти пов"язку 

накласти тугу пов"язку поверх предмета

Запитання 7

Якщо ви бачите на землі пляму крові біля пораненої людини діаметром 1 м, то скільки приблизно літрів була крововтрата?

варіанти відповідей

1.5л

Запитання 8

Для перевірки стану постраждалого перш за все перевіряють

варіанти відповідей

температуру тіла, колір шкіри, рефлекси

наявність кровотечі, наявність ран, наявність переломів

дихання, серцебиття, зіничний рефлекс

тонус тіла, реакції на подразники, положення голови 

Запитання 9

Пов"язка-закрутка може замінити

варіанти відповідей

джгут

шину 

оклюзійну пов"язку

гіпсову пов"язку

Запитання 10

Дефібрилятор застосовують для відновлення роботи

варіанти відповідей

мозку

легень

нирок 

серця

Запитання 11

 При артеріальній кровотечі джгут накладається

варіанти відповідей

вище рани

нижче рани

безпосередньо на рану

при артеріальній кровотечі джгут не застосовується

Запитання 12

При переломі гомілки фіксуються

варіанти відповідей

лише кістки гомілки

кістки гомілки і стопа

кістки гомілки, колінний і п"ятковий суглоб 

кістки гомілки і колінний суглоб

Запитання 13

При проникаючому пораненні грудної клітини повітря проникає всередину, викликаючи стан здавленя і злипанння легенів. Цей стан називається

варіанти відповідей

гемоторакс

задишка

асфіксія

пневмоторакс

Запитання 14

Джгут на кінцівці, залежно від пори року не можна тримати

варіанти відповідей

більше ніж 30 хв

більше ніж 2 год

більше ніж 1 год 

більше ніж 3 год 

Запитання 15

При пораненні грудної клітки постражалого найкраще розмістити

варіанти відповідей

в положення лежачи на спині

в напівсидяче положення

в положення на животі

в положення на боку

Запитання 16

 Оклюзійна пов"язка застосовуєтьс при ранах

варіанти відповідей

голови

грудної порожини 

кінцівок

шиї

Запитання 17

З якою частотою проводять серцево-легеневу ранімацію

варіанти відповідей

30 натискань на грудину 2 вдихи

100 натискань на грудину 2 вдихи

45 натискань на грудину 2 вдихи

10 натискань на грудину 2 вдихи

Запитання 18

Що заборонено робити з постраждалим, у якого підозрюють травму хребта?

варіанти відповідей

годувати та напувати

вправляти деформований хребет

транспортувати в сидячому положені

змушувати встравати на ноги

Запитання 19

Якщо постраждалому в очі потрапили дрібні сторонні предмети(пісок,бруд) необхідно

варіанти відповідей

попросити постраждалого покліпати

обережно промити око теплою кип'яченою водою

видалити предмет сухою стерильною серветкою

прикрити око стерильною серветкою, яку закріпити лейкопластером

Запитання 20

При проникаючій травмі живота не можна

варіанти відповідей

давати постраждалому пити

виймати з рани сторонні предмети

накладати пов'язку на рану

вправляти внутрішні органи в черевну порожнину

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест