Підсумкова діагностична робота з теми "Алгоритми та програми. Ігрові проєкти"

Додано: 11 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Виконавець в середовищі Скретч називається - ....

варіанти відповідей

Сцена

Скрін

Спрайт

Скрипт

Запитання 2

Алгоритм - це....

варіанти відповідей

Чітка послідовність команд, виконання яких призводить до розв'язання поставленої задачі.

Перелік команд на виконання дій спрайта.

Чітка послідовність команд, для виконавця.

Скрипт для розв'язання поставленої задачі.

Запитання 3

У середовищі Скретч для організації повного розгалуження використовують команду

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 4

Розгалуження може бути:

варіанти відповідей

повним та частковим

повним

частковим

повним та неповним

Запитання 5

Лінійний алгоритм - це такий алгоритм, у якому .. ?

варіанти відповідей

дії виконуються поступово, одна за одною

дії виконуються з повторенням

дії виконуються за певної умови з повторенням

дії виконуються за певної умови

Запитання 6

Оберіть з переліку способи опису алгоритмів

варіанти відповідей

словесний

лінійний

графічний

послідовний

словесно-формульний

блок-схема

Запитання 7

Що таке Scratch?

варіанти відповідей

Програма для створення та редагування зображень

Програмне середовище

Програма, яка дає змогу створювати та виконувати алгоритми для виконавців

Програма, яка дає змогу програмувати

Запитання 8

Оберіть алгоритмічну структуру слідування

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть етапи створення проєкту

варіанти відповідей

Планувальний

Організаційний

Показовий

Підготовчий

Тестувальний

Гральний

Проєктний

Завантаження

Запитання 10

Що таке клонування?

варіанти відповідей

це кнопка, що створює клон

створення клонів

це функція, що дозволяє створити клон спрайта

зробити копію кота

Запитання 11

Проєкт - це....

варіанти відповідей

план, виконання якого призводить до результату.

необхідні матеріали, щоб досягнути мети.

задум та необхідні засоби його реалізації з метою досягнення бажаного результату.

перелік команд для виконавця.

Запитання 12

Виберіть основні об'єкти вікна Scratch

варіанти відповідей

Скрипт

Поле команд

Виконавці

Поле скриптів

Спрайт

Сцена

Групи команд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест