Підсумкова діагностична робота за І семестр

Додано: 5 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
29 запитань
Запитання 1

Небезпека — це: ГР1

варіанти відповідей

 

стан страху, невпевненості в складних життєвих ситуаціях;


  


відчуття дискомфорту в певних життєвих ситуаціях;


  


вплив будь-яких явищ, процесів, об’єктів, властивостей предметів, що можуть за певних умов завдати шкоди здоров’ю чи життю людини.

Запитання 2

Температура, вологість повітря, атмосферний тиск, інфрачервоне освітлення, ультрафіолетове випромінювання, звук, шум, вібрації належать до такої групи чинників небезпеки: ГР1

варіанти відповідей

 фізичні;


  хімічні;


  біологічні;


  психофізіологічні.

Запитання 3

Соціальні джерела небезпеки — це: ГР1

варіанти відповідей

 пожежі, транспортні аварії, викиди отруйних речовин у навколишнє середовище;

  

землетруси, виверження вулканів, селеві потоки, торнадо;

 

 протиправні дії та насильство, тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків, воєнні дії, терористичні акти;


  інфекційні захворювання, вірусні епідемії та пандемії.

Запитання 4

Правило двох стін під час артилерійських обстрілів чи бомбардувань з повітря означає, що: ГР1

варіанти відповідей

 треба прийняти горизонтальне положення в кімнаті між двома будь-якими стінами;

  

треба зайняти місце між двома стінами з відкритим виходом на вулицю;


  треба зайняти таке місце в оселі, щоб між тобою та вулицею було що найменше дві стіни.

Запитання 5

Про евакуацію населення попереджає такий сигнал: ГР1

варіанти відповідей

 однотонні короткі гудки;


  гудок потяга;

  .

довгий безперервний сигнал сирени щонайменше 30 секунд

Запитання 6

Укриття, які не є безпечними, — це: ГР1

варіанти відповідей

  кущі або заглиблення в землі перед будинком;


  цокольні та підвальні приміщення будинків, паркінги й підземні переходи;



  платформи станцій чи переходи метро;


  бомбосховища.

Запитання 7

До вибухонебезпечних належать такі предмети: ГР1

варіанти відповідей

 боєприпаси, частини боєприпасів;


  саморобні вибухові пристрої;


  уламки ракет, дронів;


  усі відповіді правильні.

Запитання 8

Воєнні небезпеки належать до такого виду небезпек: ГР1

варіанти відповідей

 природні небезпеки;


  соціальні небезпеки;


  техногенні небезпеки.

Запитання 9

Відсутність загрози вашому життю, здоров'ю, добробуту - це.. ГР1

варіанти відповідей

 благополуччя


  безпека


  здоров'я


  надзвичайна ситуація

Запитання 10

Обери принципи, які відносяться до формули безпечної життєдіяльності ГР1

варіанти відповідей

 передбачати

  

довіряти

  

діяти


  панікувати


  уникати


  планувати

Запитання 11

За джерелами винекнення ризики бувають... ГР1

варіанти відповідей

  Фізичного середовища


  Природного середовища


  Техногенного середовища


  Духовного середовища


  Соціального середовища


  Воєнного часу

Запитання 12

Вкажи природні небезпеки: ГР2

варіанти відповідей

 землетрус


  ожеледиця


  ДТП


  гроза, злива, буревій

Запитання 13

Обери небезпеки соціального середовища ГР2

варіанти відповідей

 буревій, ураган, повінь

 

 крадіжка, шахрайство

  

поширення фейків


  транспортна аварія


  Вибух на заводі


  Шахрайство

Запитання 14

Визнач вид ризику у ситуації, коли порушуються шкільні правила, поводяться дивно або агресивно ГР2

варіанти відповідей

 фізичний


  психологічний


  соціальний


  будь-який ризик відсутній

Запитання 15

Які з цих тверджень вірні?  ГР2

варіанти відповідей

 Осколки від ракети летять від землі під кутом, тому треба лягати на землю

 

 Під час обстрілу можна стояти біля вікна


  Не можна знімати на відео роботу військових та ППО та викладати в соцмережі


  Не збирати після обстрілів уламки ракет та артснарядів

Запитання 16

Встановіть відповідність між дією та її результатом: ГР2

1. Не вимкнений обігрівач —

2. Використання світловідбивних елементів —

3. Використання укриттів під час тривоги —


А. Зниження ризику дорожньо-транспортних пригод

Б. Підвищення шансів виживання під час обстрілу

В. Підвищення ймовірності пожежі

варіанти відповідей

  1- А, 2- Б, 3- В


   1- В, 2- А, 3- Б


  1- В, 2- Б, 3- А

Запитання 17

Установіть порядок дій, якщо відчули запах газу (1-4). ГР2

1. Вимкніть газові прилади, перекрийте кран газопроводу та вентилі подання газу до газового обладнання.

2. Викличте аварійну службу газу за телефоном 104 і обов’язково виконайте вказівки диспетчера.

3. Терміново покиньте загазоване приміщення.

4. Відчиніть вікна та двері, створіть протяг для провітрювання приміщень.

варіанти відповідей

варіанти відповідей

 1, 3, 2, 4


  2, 1, 4, 3


  1, 4, 3, 2


  3, 2, 4, 1

Запитання 18

Побутова хімія дуже допомагає нам у повсякденних справах. Важко навіть уявити миття посуду чи сантехніки без відповідних гелів, спреїв та порошків. Для того щоб убезпечити себе та близьких від негативного впливу побутової хімії, необхідно дотримуватися правил її зберігання. ГР2

Виберіть 1 правильну відповідь.

варіанти відповідей

зберігати в оригінальній упаковці


  зберігати при температурі від +5 до +25 ℃


  усі відповіді правильні


  зберігати окремо від продуктів

Запитання 19

Учень 7 класу СКЛАВ ПРАВИЛА, як діяти в небезпечних ситуаціях. ГР2

В яких правилах помилки?

варіанти відповідей

 Якщо бачиш, що насувається сильна гроза, то не уникай її, а перемагай свій страх, бери парасольку та йди у справах


  Під час вибуху на заводі, не слухай порад із новин по телевізору, а швидко телефонуй рятівникам


  Під час будь-якої небезпечної ситуації, не втрачай надію, допомога може прийти будь-якої миті


  Коли на місце прибули рятувальники, не забудь давати їм поради, як та що робити

Запитання 20

В автобусі бабуся почула, що дівчина скаржиться на головний біль. Старенька витягла з кишені пігулку й радить дівчині прийняти її. Що б ви порадили бабусі? ГР3

варіанти відповідей

 Дати дівчині дві таких пігулки, для підсилення ефекту


  Не давати дівчині жодних своїх пігулок

 

 Дати дівчині іншу пігулку

Запитання 21

Для чого автомобілі обладнані пасками безпеки? ГР3

варіанти відповідей

 для краси


  утримують тіло від удару при ДТП


  для зручності водія і пасажира

  

захищають від зсування з крісла

Запитання 22

Дієвим захистом водія та пасажирів легкового автомобіля є:ГР3

варіанти відповідей

 увага водія


  невелика швидкість руху автомобіля

  

паси безпеки, підголівники, подушка безпеки


  досвід водія

Запитання 23

У кузові вантажного автомобіля заборонено перевозити дітей

віком до... ГР3

варіанти відповідей

 14 років

 

 10 років

  

16 років


  12 років

Запитання 24

Виберіть основні правила поведінки з вибухонебезпечними предметами ГР3

варіанти відповідей


не наближатися і не торкатися підозрілого предмета


  самостійно дослідити невідомий предмет


  попередити про знахідку інших осіб поруч, відійти щонайменше на 100 метрів


  зателефонувати на екстренні номери "101", "102"

Запитання 25

В яких ситуаціях ризик є виправданим?  ГР3

варіанти відповідей

  залишити без нагляду малих дітей


  загасити невелику пожежу


  запливати на глибину


  взяти участь у олімпіаді


  рятувати чиєсь життя

Запитання 26

Обов’язковими складниками соціального середовища людини є:ГР3

варіанти відповідей

 близькі, друзі та подруги


  освітні й медичні заклади


  засоби масової інформації

 

 усі перелічені варіанти

Запитання 27

Що таке самооцінка?ГР3

варіанти відповідей

 порівняння своєї поведінки з поведінкою інших людей у схожих ситуаціях

 

 усвідомлення своїх переваг та недоліків, а також того, що в собі хотілося б змінити

  

намагання аналізувати свої думки, дії, поведінку

  

спостереження за собою, своїми думками, почуттями, поведінкою

Запитання 28

Що передбачає собою добробут у навчальній діяльності? ГР3

варіанти відповідей

 позитивний спосіб мислення

 

 гарне самопочуття, відсутність хвороб


  наявність міцних соціальних зв’язків

  

відчуття комфорту, що супроводжує пізнавальну діяльність

Запитання 29

Життєві цінності – це: ГР3

варіанти відповідей

 те, чого ти прагнеш, чого досягаєш, докладаючи певних зусиль

 

 твої пріоритети у стосунках з іншими людьми, у навчанні, у будь-якій діяльності, у житті загалом


  відповідальність стосовно самого/самої себе

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест