Підсумкова діагностувальна робота

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Математика, 1 клас
Тест виконано: 121 раз
12 запитань
Запитання 1

Познач нерівності в яких допущено помилку.

варіанти відповідей

95>13

17>71

1дес.2од.=12

10дес.>1сот.

100<10

5дес.3од.=3дес.5од.

3дм5см=35см

10см>1дм

Запитання 2

Познач рядок у якому записано утворення числа 26.

варіанти відповідей

20+6

25+1

13+13

Запитання 3

Вибери всі пари чисел з яких можна утворити число 8.

варіанти відповідей

6 і 2

3 і 5

2 і 7

4 і 4

1 і 7

3 і 4

7 і 1

6 і 3

Запитання 4

Познач рядок у якому записані тільки одноцифрові числа.

варіанти відповідей

15, 7, 8, 29, 6, 8

1, 5, 7, 8, 2, 9

15, 87, 2, 9

Запитання 5

Познач сусідів числа 67.

варіанти відповідей

63

66

69

68

70

Запитання 6

Познач значення виразу 84-21=

варіанти відповідей

63

60

64

73

Запитання 7

Познач рядок, де число 67 записано у вигляді суми розрядних доданків.

варіанти відповідей

67=6+7

67=60+7

67=60+70

67=66+1

Запитання 8

Познач відрізок.

варіанти відповідей
Запитання 9

Познач значення виразу 50+20=

варіанти відповідей

7дес.

52

70

25

Запитання 10

Познач число у якому 7дес.1од.

варіанти відповідей

7

70

17

71

Запитання 11

Розв´яжи задачу, познач правильну дію.

Ганнуся мала 60 гривень, а її братик - 25 гривень. Скільки всього грошей було у дітей?

варіанти відповідей

60+25

60-25

25+60

Запитання 12

Розв´яжи задачу, познач правильну дію.

У класі було 43 олівці, а фломастерів на 26 більше. Скільки фломастерів було у класі?

варіанти відповідей

26+43=69(ф.)

43-26=17(ф.)

43+26=69(ф.)

43+26=105(ф.)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест