підсумкова контрольна 6 кл

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 206 разів
10 запитань
Запитання 1

Найбільшим спільним дільником (НСД) кількох натуральних чисел називають натуральне число...

варіанти відповідей

на яке ділиться кожне з даних чисел

яке ділиться на кожне з даних чисел

Запитання 2

Скороченням дробу називають...

варіанти відповідей

ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник

ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільне кратне

множення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник

Запитання 3

Розв’яжіть рівняння

7,5x + 0,5 = 3,5 – 2,5x


варіанти відповідей

0,8

0,6

0,3

0,4

Запитання 4

Розв'язати рівняння

0,5(8х+1)=1,5-(2-4х)

варіанти відповідей

Безліч розв'язків

0

Немає розв'язків

1 і 2

Запитання 5

Дано координати трьох вершин прямокутника АВСD:

А(-4; -2), С(2; 4), D(2; -2). Накресліть координатну площину і прямокутник АВСD. Знайдіть:

1) Координати вершини В.

2) Обчисліть периметр прямокутника, якщо довжина одиничного відрізка на осях дорівнює 1 см.

3) Обчисліть площу прямокутника, якщо довжина одиничного відрізка на осях дорівнює 1 см.

Вкажіть усі правильні відповіді.

варіанти відповідей

(4; -4)

36 см2

  (-4; 4)

 24 см2

24 см

 36 см

Запитання 6

Серед чисел укажіть те, яке ділиться на 3, 5 і 2

варіанти відповідей

 1113

 1110

 1116

1210

Запитання 7

 Знайти площу круга радіус якого 100 см

варіанти відповідей

 314 см2

  314 дм2

 314 м2

 

  314 00 см2

Запитання 8

 Укажіть правильну нерівність


 

варіанти відповідей

-5,9 < -5,91

  -0,03 > -0,04

  -12,78 > -12,7

  1,6 < -8,1

Запитання 9



Знайдіть невідомий член пропорції 18 : 8= х :80



варіанти відповідей

80

  90

 180

  640

Запитання 10

Одна сторона прямокутника в 4 рази більша за другу, а периметр прямокутника 48 см. Яке з рівнянь треба скласти, щоб знайти меншу сторону прямокутника (х – довжина меншої сторони в см)?

варіанти відповідей

  х+48х=4

  х+4х=48

  2(х+4х)=48


  4х-х=48

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест