1.Чому дорівнює НСД чисел 80 і 48?
2. Яку цифру треба поставити замість зірочки, щоб нерівність 98*1>9856 була правильна?
. Укажіть усі спільні дільники чисел 12 і 8.
Яке з чисел 2, 5, 8 є коренем рівняння 2х – 3 = 7?
Вказати відношення, яке разом з відношенням 24:16 складає пропорцію
Знайди середнє арифметичне чисел -5,6 і 2,8
Розв'язати рівняння
6(2,5-1,5х)=16,5-1,5(3+2х)
На першій клумбі росте 36 кущів троянд. Кількість кущів троянд, що ростуть на другій клумбі, становить 3/4 від кількості кущів першої клумби та 90% від кількості кущів третьої. Скільки кущів троянд росте на трьох клумбах разом?
Знайди найбільше чотирицифрове число, що є кратним числу 52
Який шлях проїде автомобіль за 2/5 год, якщо його швидкість дорівнює 60 км/год?
. Спростіть вираз 18х + 13х – 11х + 10.
. Із 0,3т свіжих яблук при сушінні виходить 57кг сушених. Скільки сушених яблук можна отримати із 2,1т свіжих?
. Знайдіть значення виразу:
(– 4,4 + 6) ⋅ (–1 ,5625) ;
Укажіть усі цілі від’ємні числа, що більші за -4,7.
–2(5x – 3y) + 3(4x – 2y).
Обчислити довжину кола, діаметр якого дорівнює 5,4 дм;
Периметр трикутника дорівнює 144 см, а довжини сторін відносяться як 9:11:16. Знайдіть сторони трикутника.
Позначте на координатній площині точки М(0; 4), К(–3; –2), А(3; 6), В(2;4). Проведіть пряму МК. Через точку А проведіть пряму а, паралельну МК. Через точку В проведіть пряму b, перпендикулярну до МК.
Знайдіть:
1) координати точки С перетину відрізка MK з віссю абсцис;
2) координати точки D перетину прямої b з віссю ординат.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома