Підсумкова контрольна робота 2 семестр

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 109 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Дієприкметниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

А зніяковілий, змужнілий, існуючий

Б упорядкований, виконувана, в’ялий

В пом’якшений, м’який, зм’якшений

Г працьовитий, працюючий, опрацьований

Д дрібненький, здрібнілий, подрібнений

Запитання 2

2.Усі дієприкметники є активними в рядку

варіанти відповідей

А сяючий, обтяжений, прокипілий

Б посвітлілий, мелений, співаючий

В поораний, палаючий, задубілий

Г здрібнілий, лежачий, темніючий

Д посріблений, вимитий, зблідлий

Запитання 3

3.Дієприслівниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

А залишивши, залишаючи, залишені

Б читаючи, прочитавши, дочитуючи

В тремтячи, тремтячі, затремтівши

Г засинаючи, заснувши, заснулий

Д вишиваючи, вишитий, вишивши

Запитання 4

4. Дієприслівниковий зворот ужито в реченні

варіанти відповідей

А Тепер, співаючи, дівчата тією стежкою ідуть.

Б Дівчина крізь сльози безмовно кивнула головою і потисла козакові руку.

В Незважаючи на втрати, настрій у бійців був піднесено войовничий.

Г Він не стогнав, він умирав стоячи і не знав, що так умирають у легендах.

Д З Ташані густою хвилею котилася пара, затоплюючи троянівську долину.

Запитання 5

 5.Визначте, в якому рядку всі прийменники пишуться разом:




варіанти відповідей

1)   за/для, в/замін, з/понад, на/вколо, не/зважаючи/на;

2)   за/мість, поруч/з, по/попід, з/нагоди, не/залежно/від;

3)   за/ради, на/половину, о/крім, по/при, в/наслідок;


4)   під/час, згідно/з, на/двох, на/дворі, з/боку вулиці;


5)   про/ти, в/здовж, що/до, по/перек, по/біля.


Запитання 6

6. Службова частина мови, що вживається для зв'язку однорідних членів речення і частин складного речення,— це:



варіанти відповідей

1) частка;


2)сполучник;

3)   прийменник;


4)   вигук.

Запитання 7

7. Назвіть речення зі сполучником підрядності:

 

варіанти відповідей

1) Ніч була хоч і зоряна, та темна (Панас Мирний);

2) Вона боялась осені холодної, а я боялась шуму й суєти (Л. Костенко);

3) Хіба не чуєте, що небо голубіє, що сонце ранками всміхається ніжніше... (Олександр Олесь),


4) Солов'їних пісень світанкових невимовну почую красу (В. Кошелев).

Запитання 8

8 Вкажіть частину мови, яка не належить ні до самостійних, ні до службових частин мови: 


 

  

 

варіанти відповідей

а ) частка;

б) сполучник;

в) вигук;

г)  прийменник..

Запитання 9

9.  Установіть відповідність між речення­ми та смисловими відношеннями, що вира­жають прийменники в них:

1) Весна багата на квітки, а осінь на сніпки:

2) Від березневих дощів земля квітне;

3) Марень з водою, кві­тень з травою, а травень з квітами;

4) Ні в березні води, ні в квітні трави;

5) Улітку на дворі пусто, зате в полі густо;

6) Держи копійку на чор­ний день

варіанти відповідей

а)означальні відношення;

б) просторові відношення;

в) об'єктні під­ношення

г) причинові відношення;

г) часові відно­шення;

д) відношення мети;

Запитання 10

10. Озеро здавалося синім, вода в ньому була жовтою або зеле­ною. 2. Жовтою тільки з весни — від глиняних берегів, а зеленою все літо через цвітіння водоростей. 3. Озеро було стоячим: у нього не впадала жодна річечка і жодна не вибігала з нього. 4. Для напов­нення його слугували лише весняні струмки, дощові потоки. 5. Каза­ли, що утворилося воно без людського задуму.

1. У тексті вжито:                                 

варіанти відповідей

а) 8 прийменників і 9 сполучників;

б) 9 прийменників і 8 сполучників;

в) 8 прийменників і 4 сполучники;

г) 10 прийменників і 9 сполучників.

Запитання 11

11.  Записати слова, знімаючи риску.


варіанти відповідей

Дарма/що, по/перек, ані/трохи, де/що, не/мов/би/то/,з/за, одночасно/з, тому/що, що/небудь, на/вколо, на/випадок, з/понад, по/між, під/час, під/кінець, аби/що, як/от, не/наче, от/же, будь/коли.


----------

Запитання 12

12.Перекласти українською мовою.


варіанти відповідей

Подойти к столу; варенье к чаю; по собственному желанию; по ошибке; товарищ по школе; на протяжении дня; одежда к празднику; ездить по селам.

-------------

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест