Підсумкова контрольна робота

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 504 рази
23 запитання
Запитання 1

У 1802 році учений природодослідник вперше називає науку терміном «біологія»:

варіанти відповідей

К.Лінней

Ч.Дарвін

Ж.Б.Ламарк

Р.Гук

Запитання 2

Найменшою систематичною одиницею є:

варіанти відповідей

вид

клас

родина

відділ

Запитання 3

Міжнародні наукові назви організмів, які запропонував Карл Лінней наводяться такою мовою:

варіанти відповідей

російською

українською

англійською

латинською

Запитання 4

Пагін- це:

варіанти відповідей

вегетативний орган

генеративний орган

вегетативний орган листостеблової будови

Запитання 5

Місце прикріплення одного або кількох листків до стебла- це:

варіанти відповідей

вузол

міжвузля

пазуха листка

Запитання 6

Органами вегетативного розмноження є: 

варіанти відповідей

листок, бульба

цибулина, кореневище

листок, бульба, цибулина, кореневище

листок, цибулина, кореневище

Запитання 7

Укажіть ознаку, що характеризує рослини класу Дводольні:

варіанти відповідей

паралельне жилкування листків

наявність камбію

є тільки трав’янисті рослини

одна сім’ядоля в насінині

Запитання 8

Укажіть гриб, який викликає захворювання рослин:

варіанти відповідей

дріжджі

підберезник

трутовик

фітофтора

Запитання 9

Позначте переважаюче покоління у життєвому циклі рослин відділу Мохоподібні:

варіанти відповідей

спорофіт

гаметофіт

спорангій

гаметангій

Запитання 10

Укажіть правильну послідовність основних таксономічних одиниць царства Рослини сучасної системи органічного світу, починаючи з нижчої:

варіанти відповідей

тип - клас - порядок - родина - рід - вид

відділ - клас - ряд - родина - рід - вид

вид - рід - родина - ряд - клас - тип

вид - рід - родина - порядок - клас - відділ

Запитання 11

Яка характерна особливість голонасінних надала їм перевагу над вищими споровими рослинами?

варіанти відповідей

наявність стрижневої кореневої системи

ріст стебла в товщину за рахунок кори

наявність насінних зачатків

залежність запліднення від наявності води

Запитання 12

Визначте, які гриби належать до губчастих:

варіанти відповідей

мухомори

підберезники

лисички

шампіньйони

Запитання 13

Якщо хліб залишити надовго в закритому поліетиленовому пакеті, на ньому виростає гриб. Укажіть його назву:

варіанти відповідей

Борошниста роса

Мукор

Фітофтора

Сажка

Запитання 14

Який гриб спричинює в людини захворювання „антонів вогонь” (гангрена), паразитує на злакових рослинах?

варіанти відповідей

Сажка

Борошниста роса

Ріжки

Фітофтора

Запитання 15

Лишайником називають:

варіанти відповідей

організм, тіло якого складається з гриба та симбіотичних найпростіших

захворювання шкіри, викликане паразитичними грибами

організм, тіло якого складається з гриба та водорості

взаємовигідне співжиття гриба з коренем рослини

Запитання 16

Запилення голонасінних відбувається за допомогою:

варіанти відповідей

води

комах

птахів

вітру

Запитання 17

У якому органі Плауноподібних розташовані спорангії?

варіанти відповідей

спорогоні

стробілі

вайї

сорусі

Запитання 18

До якого відділу відноситься одна з реліктових рослин України – Сальвінія плаваюча?

варіанти відповідей

Плауноподібні

Мохоподібні

Папоротеподібні

Хвощеподібні

Запитання 19

Лишайники виконують функцію:

варіанти відповідей

індикатора посушливих місць

природних санітарів

основних продуцентів біогеоценозів

індикатора чистого повітря

Запитання 20

Укажіть, поява якого органа забезпечила покритонасінним панівне положення на Землі:

варіанти відповідей

квітки

листків

стебла

кореня

Запитання 21

За участю статевих клітин здійснюється розмноження

варіанти відповідей

нестатеве

статеве

вегетативне

ренегерація

Запитання 22

 Надземна частина підосичника називається:

варіанти відповідей

грибницею

плодове тіло

шапинка

пеньком

Запитання 23

Тіло лишайника утворено 

варіанти відповідей

коренями квіткових рослин і бактерій

коробочками мохів і міцелієм гибів

одноклітинними рослинами і бактеріями


гіфами грибів і одноклітинними водоростями

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест