Підсумкова самостійна робота. 7 клас

Додано: 2 червня 2022
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 181 раз
13 запитань
Запитання 1

Мистецькому твору, на відміну від наукового, властиві

варіанти відповідей

точність й відсутність припущень

творча уява й фантазія автора

відображення дійсності в художніх образах

чітке визначення, відсутність емоцій

Запитання 2

Вкажіть функції літератури в житті людини

варіанти відповідей

прищеплює естетичний смак

навчає жити

має виховне значення

розширення кругозору читача

фіксувати історичні події

Запитання 3

Пісенний фонд українського народу понад 300 тисяч пісень.

Козацькі, кріпацькі, бурлацькі, чумацькі належать до

варіанти відповідей

історичних

соціально-побутових

колискових

календарно-обрядових

Запитання 4

Художній паралелізм використано в рядках

варіанти відповідей

"Не рад явір хилитися,

Вода корінь миє!

Не радкозак журитися,

Так серденько ниє!"

"Мені з жінкою не возиться,

а тютюн та люлька

козаку в дорозі

знадобиться"

"Мене, мати, звірі знають, -

Як я іду - утікають"

Пливе човен, води повен

Та накритий листом.

Не хвалися, дівчинонько,

Червоним намистом.

Запитання 5

Вкажіть правильні твердження

варіанти відповідей

Коломийка - дворядковий жанр, що поєднує пісню, міміку й танець.

У коломийках лунає жартівливий, життєрадісний пафос.

Коломийки - старовинний жанр, сьогодні про нього забули.

Виконавці на ходу пригадували чи вигадували рядки.

Запитання 6

Вкажіть автора історичної повісті про те, як волелюбний народ однієї з карпатських общин боронив свою батьківщину від монголо-татарської навалив ХІІІ столітті.

варіанти відповідей
Запитання 7

Перетворення героїні на тополю в баладі Т. Г. Шевченка називається

варіанти відповідей

персоніфікацією

метаморфозою

фантастикою

метафорою

Запитання 8

Вкажіть цитату з твору, що відповідає ілюстрації

варіанти відповідей

"Павлусь не пам'ятав, чи йому що так смакувало, як ця риба"

"Я замислююсь над ним, а навколо мене починає кружляти видіння казки"

"Климко йшов босий, в куцих штанчатах, старій матросці"

"Бісові груші, які спілі й над самісінькою головою висять, а не одна ж то не впаде в рот"

Запитання 9

Вкажіть зайве речення

варіанти відповідей

Під час бойових подій Петро намагається бути поруч із Павлусем, щоб вчасно прийти на допомогу.

Тоді Павлусь устав потихеньку, надягнув на себе кожушину, узяв сумку із сухарями в брата.

Сонце стояло високо, а Павлусь ще спав. Раптом на подвір'ї Девлет-Гірея зчинився гамір.

Було прийдуть до Павлуся парубки та й намовляють його, щоб ішов з ними на вечорниці.

Запитання 10

Вкажіть уривки з творів, у назві яких є слова зі спільним коренем


варіанти відповідей

" Добре, що діти сплять, а то б ще навчилися брехати, як люди"

"Зразу ящик, а там і гроші. Працювала цілу ніч. У днину відпочивала, а на ніч дальше до роботи.

"Звечора миші лоскотали Климка, гасаючи йому по руках і ногах, пищали раденько, що є їм розвага..."

"Вона робила.... кольорові миші з оцих ось жовтих і сухих листків."

Запитання 11

Диптих Л. Костенко поєднує алегоричний образ

варіанти відповідей

чайки

весни

крил

серця

Запитання 12

Вкажіть приклади персоніфікації

варіанти відповідей

"В цьому році зима

Не вдягала білої свити"

"Немає поля, / То буде воля.

Немає пари,/ То будуть хмари."

"І жити спішити треба... -

Гляди ж не проспи!"

"Заглядає в шибку казка сивими очима,

Материнська добра ласка в неї за плечима"

Запитання 13

Вкажіть, який з віршів не написаний у формі звертання

варіанти відповідей

А. Малишко "Пісня про рушник"

О.Ольжич "Захочеш - і будеш"

В.Симоненко "Ти знаєш, що ти - людина?"

Л. Костенко "Кольорові миші"

О.Теліга "Сучасникам"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест