Засновником "нової драми" вважають:
Характерні ознаки реалізму як літературно-художнього напряму:
Прочитайте фрагмент твору. Укажіть автора, назву твору та ім'я персонажу, якому належать ці слова.
"Так от, усі людські пристрасті, розпалені зіткненнями інтересів у вашому нинішньому суспільстві, проходять переді мною, і я влаштовую їм огляд, а сам живу спокійно. Тобто вашу наукову допитливість, своєрідну боротьбу, в якій людина завжди зазнає поразки, я замінюю вивченням усіх потаємних пружин, що рухають людством. Одне слово, я володію світом, не стомлюючи себе, а світ не має наді мною ніякої влади".
Основна проблема "Лялькового дому" - це проблема...
Молоді чиновники департаменту, де служив Акакій Акакійович Башмачкін, у повісті М.Гоголя "Шинель" так ставилися до головного героя:
Який фінал п'єси Г.Ібсена "Ляльковий дім"?
Визначте риси характеру, властиві головній героїні пєси "Пігмаліон"
Прототипом Елізи із п'єси Б.Шоу "Пігмаліон" є героїня давньогрецького міфу:
Що означає назва твору Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом»?
З'ясуйте тематику твору Р. Бредбері
За жанром твір Р. Бредбері "451° за Фаренгейтом" ...
Популярна книжка, яка потрапила до списку тих, які найбільше продаються
Який повчальний висновок можна зробити після прочитання роману Бредбері?
Для чого Преображенський проводив пересадку органів Шарику?
Яку частину людського мозку пересаджують псу Шарику?
Хто з героїв дає Шарикову переписку Енгельса?
В основу роману Гарпер Лі "Вбити пересмішника" покладені
Яка із характеристик не стосується Аттікуса?
Хто у творі Г.Лі "Вбити пересмішника" є порядним і чесним юристом, намагається виховати двох дітей та захищати права темношкірих?
Хто такий пересмішник?
Через колір шкіри зазнав у житті багато ненависті та несправедливості, сам не заподіяв нікому зла, але засуджений людською жорстокістю
Хто є автором слів гімну Євросоюзу?
Поміж основних проблем, які порушено в повісті Шолом- Алейхема "Тев'є- молочар", НЕМАЄ проблем:
Головний твір життя О.де Бальзака, епопея називається:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома