Укажіть жанри гумористичних творів:
Доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського характеру, недоліків поведінки тощо
Невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, у якому людське життя відтворюється в образах тварин, рослин і речей
Невеликий за обсягом сюжетний вірш гумористично-сатиричного змісту, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок; можна співати
У якому творі розповідається про хвалькувату, настирливу, набридливу, безтурботну ледарку та відповідальну, економну, раціональну трудівницю?
У якому рядку перераховано співомовки?
Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі:
1. Лисиця («Щука» Л. Глібова);
2. Запорожці («Запорожці у короля» С. Руданського);
3. Муха («Муха й Бджола» Л. Глібова);
4. Туристи («Заморські гості» П. Глазового).
А прагнення працювати;
Б хитрощі, корисливість;
В вихованість, культурність
Г гідність, кмітливість;
Д пихатість.
Українська мова, яка є свідченням нашої культури, благородності, манери поведінки й етикету, возвеличується у гуморесці Павла Глазового
Яка з цих ознак характерна для байки?
1. Мораль байки Л. Глібова “Муха і Бджола”:
2. Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
3. Який із цих творів алегоричний?
4. У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною?
5. Що означає слово шаплик (за байкою Л. Глібова “Щука”)?
6. З якого твору П. Глазового ці рядки: “Він на сцені в третій дії Викочує бочку!”?
8. Хто з цих письменників започаткував жанр співомовок?
10. “Наука доводить, / Що людина, безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з твору П. Глазового:
12. Що таке мораль байки?
’Щука’’, ’’Муха й бджола’’, ’’Жаба і Віл’’ -
твори автором яких є...
Інверсією називають...
У байці Л.Глібова «Щука» головну злодійку:
Захотіла позмагатися з Волом стосовно розміру, але з "натуги луснула - та й одубіла" героїня твору
Лисиця в суді виступала як:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома