Підсумкова контрольна робота з біології, 6 клас

Додано: 5 травня 2023
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 584 рази
30 запитань
Запитання 1

Тіло водоростей називається:

варіанти відповідей

стебло

слань

пагін

корінь

Запитання 2

Різноманітність забарвлення водоростей зумовлена наявністю у них:

варіанти відповідей

ферментів

пігментів

гормонів

фітогормонів

Запитання 3

Багатоклітинні водорості прикріплюються до дна:

варіанти відповідей

коренями

присосками

ризоїдами

гачками

Запитання 4

Завдяки наявності пігментів, які здатні вловлювати навіть дуже невелику кількість світла, ці водорості можна зустріти навіть на глибині 100 — 200 м. Оберіть їхню назву.

варіанти відповідей

бурі

червоні

зелені

жовті

Запитання 5

Обов'язковою умовою для статевого розмноження мохів є

варіанти відповідей

вода 

вітер

комахи

солнце

Запитання 6

Чому зозулин льон - це дводомна рослина?

варіанти відповідей

на одній рослині є спори

має чоловічі й жіночі особини (гаметофіт)

рослина має коробочку зі спорами

утоворє чоловічі статеві клітини

Запитання 7

Спорангій у мохів - це

варіанти відповідей

особина статевого покоління

так називається спора, яка проросла

особина нестатевого покоління

коробочка, в якій утворюються спори 

Запитання 8

До мохів належать ( 2 відповіді)

варіанти відповідей

ламінарія

зозулин льон

сфагнум 

хламідомонада

Запитання 9

 Мохи - це

варіанти відповідей

нижчі рослини

 насінні рослини

квіткові рослини

вищі спорові рослини 

Запитання 10

Плауни, хвощі, папороті мають

варіанти відповідей

статеве та нестатеве покоління

лише статеве покоління

лише нестатеве покоління

нічого не мають

Запитання 11

Вкажіть ознаки, притаманні папоротям ( 3 відповіді)

варіанти відповідей

листки дрібні, редуковані, не здійснюють фотосинтезу

листки називають вайями

заросток має вигляд пластинки серцеподібної форми

використовуються для виготовлення ліків проти глистів

утворють поклади торфу

Запитання 12

Позначте особливості будови тіла САМЕ покритонасінних рослин

варіанти відповідей

дерева, кущі, трав'янисті рослини

дерева, кущі

корені, стебло, голкоподібні листки

корені, пагін (стебло, листки, бруньки)

квітки, з яких формуються плоди з насінинами

у шишках після запилення утворюється насіння.

Запитання 13

Шишка у хвойних - це видозміна:

варіанти відповідей

пагона

плоду

листка

квітки

Запитання 14

Голонасінні запилюються:

варіанти відповідей

вітром

комахами

водою

птахами

Запитання 15

Які складові насінини утворюють зародок?

варіанти відповідей

насінна шкірка

ендосперм

сім'ядоля

корінець

брунечка

Запитання 16

Оберіть ознаки дводольних рослин:




варіанти відповідей

 стрижнева коренева система

  одна сім'ядоля у зародку

  паралельне або дугове жилкування листків


  наявність камбію

прості та складні листки

лише прості листки

Запитання 17

Оберіть ознаки однодольних рослин:


 




варіанти відповідей

стрижнева коренева система

  мичкувата коренева система

  дугове або паралельне жилкування листків

  наявність камбію

сітчасте жилкування листків

лише прості листки

прості та складні листки

Запитання 18

Основна причина розміщення санаторно-оздоровчих закладів у хвойних лісах полягає в тому, що хвойні рослини:


варіанти відповідей

 утворюють вітаміни, необхідні організму людини

 виділяють більшу кількість кисню, ніж листяні

  виділяють фітонциди, які пригнічують діяльність мікроорганізмів

  захищають від надмірного сонячного опромінення

Запитання 19

Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні - прогресивна група сучасної флори. Другий учень зауважив, що запліднення покритонасінних не залежить від наявності води. Хто з них має рацію?


варіанти відповідей

лише перший


лише другий


обидва мають рацію


обидва помиляються

Запитання 20

До вищих спорових рослин належать:

варіанти відповідей

голонасінні

мохоподібні

папоротеподібні

покритонасінні

хвощеподібні

Запитання 21

Установити відповіність між групами рослин і їх представниками:

1.Голонасінні; 2.Квіткові; 3.Вищі спорові рослини; 4.Водорості


а)хламідомонада, морська капуста; б)розові, злакові, пасльонові

в) мохи, плауни, хвощі; г)сосни,ялини;

варіанти відповідей

1-а, 2-б, 3-в, 4-г

1-б, 2-а, 3-г, 4-в

1-г, 2-б, 3-в, 4-а

1-в, 2-б, 3-г, 4-а

Запитання 22

До голонасінні належить:

варіанти відповідей

Гінкго дволопатеве

Яблуня домашня

Маршанція мінлива

Модрина європейська

Кедр ліванський

Ламінарія

Запитання 23

Правильною схемою класифікації рослин є:

варіанти відповідей

Родина- Вид - Рід - Порядок - Клас - Відділ - Царство

  Рід - Вид - Родина - Клас - Порядок - Відділ - Царство

  Порядок - Вид - Рід - Родина - Відділ - Клас - Царство

  Вид - Рід - Родина - Порядок - Клас - Відділ - Царство

Запитання 24

За способом живлення шапинкові гриби

варіанти відповідей

сапротрофи

 автотрофи

 гетеротрофи

Запитання 25

Мікориза - це...

варіанти відповідей

паразитизм гриба на рослині

поїдання корисних речовин з рослини

симіоз гриба з рослиною

Запитання 26

Значення мікоризних грибів

варіанти відповідей

 розкладають недоступні рослинам органічні сполуки

синтезують вітаміни та активатори росту


всмоктують з рослини вуглеводи

прияють засвоєнню фосфатів, сполук азоту

всі відповіді правильні

Запитання 27

Як називається частина квітки , якою вона прикріплюється до пагона:

варіанти відповідей

 чашолистик 

віночок

квітколоже

квітконіжка

Запитання 28

Тичинка складається з:

варіанти відповідей

стовпчика, тичинкової нитки, приймочки маточки

зав′язі, тичинкової нитки, пиляка

 тичинкової нитки, пиляка

стовпчика, тичинкової нитки, пиляка

Запитання 29

Частинами маточки є:

варіанти відповідей

тичинкова нитка

зав'язь

стовпчик

 приймочка

пиляк

Запитання 30

Виберіть ознаки, характерні для Родини Розові:

варіанти відповідей

Серед представників багато плодово-ягідних рослин.

Плід сім'янка, коробочка

Серед представників багато різновидів капусти

Зародок має 2 сім'ядолі з поживними речовинами

Число частин квітки кратне 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест