Знайти суміжні кути, якщо один із них на 40° менший за інший.
Знайти градусну міру кута АСВ
Знайти градусну міру кута МКN
Один з гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 32°. Знайти градусну міру кута між висотою і бісектрисою, проведеними з вершини прямого кута.
Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину
Знайдіть радіус кола діаметр якого дорівнює 24 см
Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, якщо дві його сторони дорівнюють: 10 см і 3 см.
Укажіть неправильне твердження
Два внутрішні кути трикутника відносяться як 4 : 6, а зовнішній кут при іншій вершині дорівнює 130°. Знайдіть всі внутрішні кути трикутника.
Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 200°. Знайдіть суму двох гострих кутів, які утворилися при перетині цих прямих
Яке з наведених тверджень є ознакою рівності трикутників?
Центр кола, описаного навколо трикутника є точкою перетину
Трикутника з якими сторонами не існує?
АВ - діаметр кола, СВ - хорда кола. Знайдіть <АВС, якщо <АОС=30°
Під яким кутом перетинаються бісектриси АМ і CN трикутника АВС, якщо <А=80°, <С=40°?
Знайдіть кут між медіаною і висотою прямокутного трикутника, що проведені з вершини прямого кута, якщо один із гострих кутів цього трикутника дорівнює 38°.
Яке взаємне розміщення двох кіл радіусів 10 см і 20 см, якщо відстань між їх центрами дорівнює 35 см?
Кути α і β вертикальні. Якщо кут α = 73°, то кут β дорівнює:
Кути α і β суміжні. Якщо кут α = 73°, то кут β дорівнює:
Якщо в трикутнику висота і медіана співпадають, то такий трикутник:
В прямокутному трикутнику катет, що лежить напроти кута 30° дорівнює:
Якщо в прямокутному трикутнику гострі кути рівні, то це кути по:
За другою ознакою рівності трикутників, трикутники рівні, якщо:
Центр кола, описаного навколо прямокутного трикутника лежить:
Знайти невідомий кут трикутника
Якщо прямі а і b паралельні, пряма с – січна, то внутрішні різносторонні кути:
У рівнобедреного трикутника, величина кута, що лежить напроти основи, дорівнює 50°. Яка величина кутів при основі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома