Які цілі числа розташовані між числами -3,4 та 2,7:
Розв’яжіть рівняння –х = 11,015
Знайдіть значення виразу |4,3| – |–1,1| ∙ 2 + |–2,4|
Розв'яжіть рівняння ІхІ=7
Яке число більше 37 чи -98
Знайдіть значення виразу:
|4,5| + |-2,3|
Яку пряму називають координатною?
Знайди добуток: -3,5*(-0,8)
Обчисліть:
-2¼⋅(-3⅓)
Спростити вираз:
-4,5х ⋅ 2у
Обчисліть: -5,3 ⋅ (-2) .
Спростіть вираз: -0,3a ⋅ (-1,4b).
виконати множення
⅓ ⋅ (-⅔)
Спростити вираз: -7а∙6b
Зведіть подібні доданки: 8m+5p−13m−p
Спростіть вираз: −5(с+6)+9(3с−7)
Розкрийте дужки
(6a + 8,5b) ∙ (–2)
Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки: 7(x + 2y) - 6 (x + 2y)
Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки
-4*(6х-4)+8*(5-8х)
Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки
-8(2-2у)+4(3-4у)
Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки: 7(x + 2y) - 6 (x + 2y)
Обчислити:
Знайди значення виразу
Укажи чверть. якій належить точка Р, зображена на малюнку
Укажи точку, що належить осі ординат.
За рисунком визнач точку, координати якої записані неправильно.
Познач на координатній площині точки А (-6;0), В(2;4), С(-4;9), D(0,-5). Побудуй прямі АВ та СD. Знайди координати точки перетину цих прямих (Виконай рисунок в зошиті і надішли).
Укажіть точку, абсциса якої дорівнює - 3.
Знайдіть площу прямокутника, який має такі точки: А(2;2) В(2:-3) С(-1:-3) D(-1:2)
Користуючись графіком руху туриста, установіть:
Чи робив перепочинок турист? Якщо так, то скільки часу він відпочивав?
У якій чверті лежить точка А(-3;5)
Знайдіть периметр прямокутника, який має такі точки: А(2;2) В(2:-3) С(-1:-3) D(-1:2)
Які прямі називають перпендикулярними?
Позначте на координатній площині точки М(-1;6); Т(2;5); Р(3;0); К(-2;-3). Знайдіть координати точки перетину відрізків МР та ТК
Розв'язати рівняння та позначити правильну відповідь.
7x – 5(2x + 1) = 5x + 15.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома