Укажіть найбільший спільний дільник чисел 45 і 36
Знайдіть невідомий член пропорції 5:13=а:39
Укажіть правильну нерівність
Обчисліть значення виразу (4,8 - 6,6) : 6 ⋅ (-10)
В учня було 56 зошитів, з яких ⅝ становили зошити в клітинку. Скільки у нього зошитів в клітинку
Спростіть вираз
-4(6-2a)-2(a-8)+8
На одному складі було втричі більше шаф, ніж на другому. Коли з першого забрали 20 шаф, а на другий привезли 14, то на обох стало порівну.
Скільки шаф було на другому складі спочатку?
Перший цех виготовив 32 прилади. Кількість приладів, виготовлених другим цехом, становила 7/8 від кількості, що виготовив перший цех, та 70% від кількості, що виготовив третій. Скільки приладів виготовили три цехи разом?
Перше число у чотири рази більше, ніж друге, а третє на 8 більше, ніж друге. Знайдіть перше число, якщо їх сума дорівнює 80.
Познач на координатній площині точки К(5;-3) і L(-1; 5).
Знайди координати точки С, яка є серединою відрізка KL.
Укажіть найбільший спільний дільник чисел 60 і 24.
Знайдіть невідомий член пропорції 5:16=х:48
Укажіть правильну нерівність:
630 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні 4 : 3 : 5 : 2. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?
Розташуйте в порядку зростання числа: -1; 0; 1; -0,01; 0,001; -0,0001.
Спростіть вираз: 23а + 1,8b – 32a - 2,4b
Розв’язати рівняння: у+6,3= -15,7.
Знайти значення виразу: 24 - (-13) - (-12)
Розкрийте дужки: 2(х-7)
Спростити вираз -3(х-5у)+5(х+3у)
Виконайте дії: (15,54 : (-4,2) - 2,5) · 1,4 + 1,08.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома