1. Виконай дії: -5/8⋅2,1+(-5/6)⋅2,4 та вкажи вираз, значення якого дорівнює даному
1. Розв’яжи рівняння: -7,2х⋅(-2) =144
10 м3 повітря мають масу 13 кг. Яка маса повітря в кімнаті, довжина якої 5,5 м, ширина 4м, а висота - 3м?
1. Мотоцикліст за 3 години подолав 240 км. За першу годину він проїхав 4/15 цієї відстані, а за другу - 3/8цієї відстані. Скільки кілометрів подолав мотоцикліст за третю годину?
1. Довжина кроку Сергія 60 см, а Івана – 80см. Яку найменшу відстань вони мають пройти, щоб кожний зробив цілу кількість кроків?
Між учнями класу порівну поділили 56 зошитів у клітинку і 84 зошити у лінійку. Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше, ніж 23?
На трьох полицях разом 35 книжок. На другій книжок удвічі більше, ніж на першій, а на третій – на 3 більше, ніж на першій. Скільки книжок на першій полиці?
1. Обчисли 30% від 60.
Укажи найменше число серед чисел -2,5; 1; -52,3; 0,002
Укажіть правильну пропорцію
В координатній площині відміть точки А(1;-2) і В(3:2). Побудуй пряму АВ. Знайди координати точки перетину прямої АВ з віссю абсцис
В прямокутній декартовій системі координат побудуй точки А(2;-3) і В(5;-3). Побудуй пряму АВ. Яка координатна вісь паралельна до прямої АВ?
В прямокутній декартовій системі координат побудуй пряму, яка проходить через точки А(4;-2) і В(4;5).Яка координатна вісь перпендикулярна до прямої АВ?
Розв'яжіть рівняння 4(2,45-0,5х)=16,15 - 2,3(0,5+2х)
У прямокутній декартовій системі координат побудуй прямі АВ і СД, якщо А(-1;3), В(3;4), С(9;3), Д(6;6). Знайди координати точки перетину ціх прямих.
Серед даних чисел вибери ті, які не є простими: 1;7;5; 18; 17;
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома