Підсумкова контрольна робота з теми 3 "Алгоритми та програми"

Додано: 30 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 355 разів
19 запитань
Запитання 1

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 2

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об'єкт торкається вказаного об'єкта, назва якого обирається зі списку

Об'єкт першого кольору торкається другого кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об'єкт торкається вказаного кольору

Запитання 3

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 4

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

10

5

Запитання 5

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 6

Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою ....

варіанти відповідей

можуть виконуватися більше ніж один раз

завжди виконуються один раз

можуть не виконуватися жодного разу

можуть виконуватися один раз

завжди виконуються більше ніж один раз

не виконуються жодного разу

Запитання 7

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься назад на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт повернеться на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 8

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 9

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Запитання 10

Фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься

всередині іншого розгалуження називається

варіанти відповідей

вкладеним розгалуженням

внутрішнім циклом

переміщеним розгалуженням

Запитання 11

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 12

Як називають виконавців у Scratch?

варіанти відповідей

рудий кіт

спрайт

сцена

 образ

Запитання 13

Що таке тіло циклу?

варіанти відповідей

команди, які виконуються лише один раз

команди, які виконуються більше ніж один раз

команди, які не виконуються

команди, які можуть виконуватися або не виконуватися

Запитання 14

Які властивості має об"єкт Сцена?

варіанти відповідей

колір і інструменти

спрайт і скрипт

рух і вигляд

розмір і тло

Запитання 15

Який фрагмент алгоритму називають вкладеним циклом?

варіанти відповідей

такий, де серед команд тіла циклу є інші цикли

такий, де серед команд тіла циклу є команда "переміститись на 10 кроків"

зовнішній цикл

такий, де серед команд тіла циклу є команда "поворот на 90 "

Запитання 16

Якої форми можуть набувати вкладені розгалуження?

варіанти відповідей

зовнішнє повне, внутрішне неповне

зовнішнє повне і внутрішнє повне

зовнішнє коротке, внутрішнє довге

зовнішнє довге, внутрішнє коротке

Запитання 17

Як можуть бути взаємопов"язані розгалуження і цикл?

варіанти відповідей

Цикл може бути вкладено у розгалуження

Цикл не може бути вкладено у розгалуження, а розгалуження може бути вкладено у цикл

Розгалуження може бути вкладеним у цикл

Розгалуження не може бути вкладено у цикл, а цикл може бути вкладено у розгалуження

Запитання 18

За допомогою яких команд здійснюються вкладені розгалуження у Scratch?

варіанти відповідей

якщо, то

якщо, то, інакше

повторити декілька разів

так або ні.

Запитання 19

За допомогою яких команд у Scratch здійснюється виконання циклів з передумовою?

варіанти відповідей

повторити поки не доторкається вказівника миші

якщо, то

повторити 4 рази

повторити, поки не доторкається межі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест