1. Закликає всіх, від козака до бурлаки, дати дружну відсіч нападникам та провчити їх пісня
2. На світлині зображено місце подій у пісні
( Малюнок криги)
3. Керівника гайдамацького повстання, яке в історії називають Коліївщиною, згадують у пісні
5. Золотий Брід – місце подій, яке згадується в пісні
6. Авторству Марусі Чурай належать обидві пісні в рядку
7. Для ліричної героїні «без милого долі нема, стане світ тюрмою» в пісні
8. 4. Українським Робіном Гудом називали в народі
9. Згадує киргизів убогих, голих, але ще вільних ліричний герой твору
10. Калина, ясен, терен, тополя, явір – образи-символи твору
11. Співучії пташки, яблуневі гілки, весела луна, вітер – образи-символи твору
12. Словами «Десь, колись, в якійсь країні…» починається твір
13. На світлині зображено квіти, з якими порівнює очі коханої ліричний герой
14. До ліричних належать обидва твори в рядку
15. Картина А. Куїнджі передає зміст твору
16. Образ ангела присутній у творах обох письменників рядка
17. У творі «Сто тисяч» порушуються всі названі проблеми, ОКРІМ
18. Іван Тобілевич – справжнє ім’я автора твору
19. Утеча Остапа від пана й панщини як наслідок конфлікту між кріпаком і паном (пан хоче покарати героя за бунтарство, Остап вирішує втекти) – композиційний елемент
20. Діди Савка та Платон гинуть, потопивши посеред Десни свій човен, ущерть наповнений фашистами, у творі
21. На думку одного з героїв твору, головний убір, зображений на світлині, потрібен для того, щоб освідчитися в коханні
22. Мав прізвисько Жучок через свою смагляволицість
23. Установіть відповідність між назвою твору та його жанром
Назва твору
1 «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
2 «Дума про Марусю Богуславку»
3 «Засвіт встали козаченьки»
4 «Із янголом на плечі»
Г літературна пісня
Жанр твору
А дума
Б Б ліричний вірш
В історична пісня
Д старосвітська балада
24. Установіть відповідність між уривком із твору та його автором
Уривок з твору
1 А хмара плете і плете
зелене волосся дощу,
холодне волосся дощу.
2 …Бачиш:
між трав зелених,
як грудочки,
пташата…
Станьмо ось тут навшпиньки
спокій їх берегти.
3 Жовтень жовті жолуді
На базар несе,
Пише осінь охрою
Золоте есе.
4 Господи, літа стебельце
всели до самітніх душ,
дай кожному звити кубельце,
і не поруш.
Автор твору
А Василь Горобородько
Б Василь Герасим’юк
В Іван Малкович
Г Анатолій Мойсієнко
Д Володимир Підпалий
25. Установіть відповідність між уривком з твору та його мотивом
Уривок з твору
1 Співаймо пісні про кохання,
щоб не вмерло слово «Дунай»,
гуляймо весілля своїм дітям,
щоб не вмерло слово «коровай»…
2 Трішки туману і трішки інею,
неба льодинку холодну –
на шлях...
Вечір, мов казка, над Україною
казка, як вечір,
аж синьо в очах...
3 Господи, літа стебельце
всели до самітніх душ,
дай кожному звити кубельце,
і не поруш
4 Мені однаково, чи буду
Я жить в Україні, чи ні.
Чи хто згадає, чи забуде
Мене в снігу на чужині –
Однаковісінько мені.
Мотив твору
А захоплення красою життя, молодості та кохання
Б відтворення почуття громадянської мужності, духовної стійкості та незламності, відданості Батьківщині й народові
В віра людей у Бога
Г поетична розповідь про теплі слова – символ нерозривності мови та України
Д поетичне відображення
зимової природи рідного краю
26. Установіть відповідність між героєм (героїнею) твору та його автором
Герой (героїня) твору
1 дракон Грицько
2 Соломія
3 Шептало
4 Вітька Горобець
Г Юрій Винничук
Автор твору
А Михайло Коцюбинський
Б Валентин Чемерис
В Ніна Бічуя
Д Володимир Дрозд
27. Установіть відповідність між темою твору та його жанром
Тема твору
1 відображення віри в перемогу звичайних людей Платона Півторака і діда Савки, розкриття їх ролі у формуванні світогляду Петра Колодуба та інших героїв – захисників Вітчизни
2 розповідь про чотирьох розумних підлітків, які мають власну думкою, певний життєвий досвід
3 зображення боротьби простого народу зі своїми поневолювачами, роль поета в цій боротьбі
4 відтворення часів боротьби українського народу з турками та тривалого перебування козаків у ворожому полоні
Жанр
А поема
Б оповідання
В повість
Г балада
Д дума
28. Установіть відповідність між реплікою та героєм (героїнею) твору
Репліка
1 – Чи ви знаєте, що в нашій землі та й день тепера?
2 – Хай воно загориться без вогню й диму… Втечу… Піду за Дунай, може, ще там люди не пособачились…
3 – Обіцянка – цяцянка, а дурневі радість.
4 – Мене б з Дніпра чи з Десни не те що Гітлер, а сам нечистий би не вигнав, прости Господи, не при ночі згадуючи.
Герой (героїня) твору
А Соломія
Б Платон
В Маруся Богуславка
Г Остап Мандрика
Д Герасим Калитка
29. Установіть відповідність між реплікою та героєм (героїнею) твору
Репліка
1 – Ні, я не хочу ховатися. Я не винен у тім – навіщо мені ховатися? Пам’ятаєш, ти тоді казав про максимальне навантаження?
2 – А ви думаєте, що у Пузирів поживитесь грішми? Як раз! Так візьмемо, як наш зять взяв у нас…
3 – Бач, не п’є, бісова худобина. Надівай недогнуздок та й веди, бо не встигнете. Коли б на дощ не зібралося, диви, яке суне...
4 – Ну що ж, Господи, блaгослови. Розсилaйте гінців. Тaк і оголосіть: хто переможе дракона – пошлюбить князівну й сяде нa престолі.
Герой (героїня) твору
А пустельник
Б князь
В Степан
Г Славко
Д Роман
30. Поєднайте епізод твору з його назвою
Епізод твору
Героїня виконує роль у виставі «Лускунчик»
2 герой не хоче надягати на вільні руки золоті кайдани
3 героїня змушує коханого відрізати їй коси
4 герой піддається в бою й гине
Назва твору
А «Давня казка»
Б «Дорогою ціною»
В «Шпага Славка Беркути»
Г «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
Д «Місце для дракона»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома