«Кайдашева сім`я » за жанром
Персонажами "Кайдашевої сім"ї" є
Співавтором роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" був
В основу поеми "Мойсей" покладено
Установіть відповідність між автором і героями його творів:
1. Леся Українка А.Іван Дідух
2. В.Стефаник Б. Лукаш
3. О.Кобилянська В Мелашка
4. І.Нечуй-Левицький Г Мойсей
Д. Софія Дорошенко
Герой(героїня) новели, який став символічним втіленням драматичної долі галицького селянства к.ХІХ-початку ХХ ст.
Справжнє прізвище письменниці
Визначте головну тему твору "Лісова пісня"
Укажіть назву твору, який належить перу В.Винниченка.
Який образ у новелістиці В.Стефаника символізує пам'ять про людину на землі, її виснажливу й животворну працю?
Укажіть назву течії модернізму, яка яскраво представлена у творчості В.Стефаника
Автор збірки "Зів"яле листя"
Це перший "роман з народного життя", у якому , за визначенням І.Франка, змальовано майже столітню історію українського села"
Міфологічний образ зустрічаємо у творі
Кононівським полям присвячено твір
Через обірвану струну гине героїня
Що сталося з Марічкою після її розлучення з Іваном, який пішов на заробітки? (М. Коцюбинський «Тіні забутих предків»)
У повісті "Тіні забутих предків" порушено всі проблеми, ОКРІМ
Хто із зазначених героїв твору Лесі Українки «Лісова пісня» за логічним смислом зайвий: Мавка, Лісовик, Водяник, Лукаш, Перелісник, Потерчата?
Молода повновида молодиця, у червоній хустці з торочками, у бурячковій спідниці, дрібно та рівно зафалдованій, так само зафалдований і зелений фартух з нашитими на ньому білими, червоними та білими стяжками… намисто дзвонить дукачами на білій пухкій шиї, міцна крайка тісно перетягає стан і від того кругла, заживна постать здається ще розкішнішою».Такою зобразила Леся Українка
"Valse melancolique" написано в руслі
Поезія І. Франка "Чого являєшся мені у сні?" є зразком лірики
Установіть відповідність між віршовим рядком та його автором.
"Ні!.. Я жива! Я буду вічно жити!/ Я в серці маю те, що не вмирає!"
" Contra spem spero" у перекладі з латини означає
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома