Підсумкова контрольна робота з предмета "Зарубіжна література" за 10 клас та за І курс для учнів ПТНЗ

Додано: 21 березня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 324 рази
11 запитань
Запитання 1

Антична доба починається з …

варіанти відповідей

А становлення і розвитку Стародавньої Греції та Стародавнього Риму;

Б становлення та розвитку Стародавнього Риму;

В становлення та розвитку Стародавньої Греції;

Г утворення  країни Еллади

Запитання 2

Як поеми Гомера «Іліада» та «Одіссея» пов’язані між собою за сюжетом?

варіанти відповідей

А події, описані в поемах, стосуються останньої битви у Троянській війні;.


Б грецьке військо після перемоги над римлянами вибирає своїм вождем Одіссея;

В Ахілл вбитий міткою стрілою, елліни вибирають своїм ватажком Одіссея, продовжують осаду Трої;

Г Одіссей повертається з Троянської війни, і з ним «з допомогою» Гери стаються пригоди, в яких він  перемагає ворогів і повертається в Ітаку

Запитання 3

Античною називають:

варіанти відповідей

А літературу всього стародавнього світу;

Б літературу західної Європи;

В літературу Стародавньої Греції та Риму;

Г літературу Стародавньої Греції, Риму та Єгипту.

Запитання 4

В основу поем Гомера «Іліада» та «Одіссея» покладені:

варіанти відповідей

А міфи про Геракла;

Б міфи про аргонавтів;

В троянський цикл міфів;

Г фіванський цикл міфів.

Запитання 5

Характерною рисою культури доби Відродження є:

варіанти відповідей

А  наслідування античних взірців;

Б релігійна тематика творів;

В розквіт героїчного епосу;

Г світський характер та антропоцентризм.

Запитання 6

 Літературні твори доби Відродження:

варіанти відповідей

А «Канцона», «Сирвента», «Безтурботна пісня», «Божественна комедія»;

Б «Канцоньєре», «Гамлет», «Декамерон», «Дон Кіхот»;

В «Іліада», «Одіссея», «Прометей закутий», «Енеїда»;

Г «Крихітка Цахес», «Чому троянди немов неживі», «Я мить чудову пам’ятаю…».

Запитання 7

Твори Ернста Теодора Амадея Гофмана:

варіанти відповідей

А «Зимова казка», «Лорелея», «Чому троянди немов неживі…»;

Б «Я вас любив…», «Я мить чудову пам’ятаю…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»;

В «Золотий горнець», «Життєва філософія кота Мурра», «Лускунчик і Мишачий король»;

Г «Маленький Мук», «Каліф-Лелека», «Карлик-ніс».

Запитання 8

У поданих рядках

" Якщо ми йтимо назустріч незнаному — то йтимемо вдвох,

Можливо, ми станемо кращі і щасливіші чогось навчимося,

Можливо, це ти ведеш мене до справжніх моїх пісень (хто знає?),

Можливо, це ти відмикаєш і розчиняєш двері у смерть, —

Тож нині востаннє — Прощавай, — і привіт, натхнення"

Волт Вітмен використав художній засіб:

варіанти відповідей

А метафору;

Б епіфору;

В анафору;

Г  асонанс.

Запитання 9

  У чому полягає конфлікт роману Фредеріка Стендаля "Червоне та чорне"?

варіанти відповідей

А конфлікт особистості та суспільства

Б конфлікт між людиною та природою

В внутрішній конфлікт героя

Г конфлікт між чоловіком та жінкою


Запитання 10

 Прочитайте уривок і визначте, з якого він твору.

Ячать хлипкі,

Хрипкі скрипки

Листопада…

Їх тужний хлип

У серця глиб

Просто пада.

варіанти відповідей

А «Вечорова гармонія» Ш. Бодлера;

Б «Відчуття» А. Рембо;

В «Ось дерево звелось…» Р. М. Рільке;

Г «Осіння пісня» П. Верлена.

Запитання 11

Риси «нової драми":

варіанти відповідей

А наближення до реального життя;

Б своєрідність конфлікту;

В широке використання підтексту в мові персонажів п’єси;


Г наслідування автором реального життя, достовірне зображення ним дійсності;

Д зосередження уваги на окремій трагедії у житті певної людини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест