Національно - релігійні громадські об'єднання міщан при православних церквах називалися
Рух за спрощення католицької церкви – це
У якому році відбулася Берестейська унія ?
Господарство, що базувалося на праці залежних селян і орієнтувалося на ринок - це
Коли укладено Люблінську унію?
Хто об'єднав козаків у першу Січ?
Який з наведених станів українського суспільства в XVI ст. вважався непривілейованим?
Установіть відповідність між станами суспільства українських земель XV—XVII ст. та переліком історичних понять та термінів, які дають змогу їх охарактеризувати.
1 Шляхта
2 Духовенство
3 Міщани
4 Селяни
А Реєстр, полковник, клейноди
Б Братство, дума, магістрат, цех, магдебурзьке право
В Панщина, закріпачення, волок, покозачення
Г Фільварок, сейм, вето
Д Унія, ставропігія, полемічна література
Установіть відповідність.
1 магдебурзьке право
2 магістрат
3 цех
4 шляхта
А керівний орган міста, що об’єднував раду і лаву
Б основний вид торгівлі, що проводився кілька разів на рік
В право міст на самоуправління
Г привілейований феодальний стан
Д союз вільних міських ремісників близьких професій
Церква, утворена на українських і білоруських землях у результаті Берестейської церковної унії 1596 р
Столиця Гетьманщини мала назву :
Укажіть хронологічні межі доби героїчних походів козацтва.
Установіть послідовність козацьких повстань у першій половині ХVII ст.
А під проводом Т. Федоровича
Б під проводом І. Сулими
В під проводом П. Павлюка
Г під проводом М. Жмайла
Клейноди - це:
Що таке Січ?
Назвіть одну з причин Національно-визвольної війни?
Хто з представників генеральної старшини відав фінансовими справами?
Коли почалося повстання під проводом Т.Трясила?
Перша згадка про українських козаків у писемних джерелах датована…
Берестейську церковну унію укладено
Яка подія стала приводом до початку козацької революції:
Гетьман П.Конашевич-Сагайдачний активно підтримував:
На які адміністративно-територіальні одиниці поділялась Гетьманщина? (дві відповіді)
Історичний діяч, зображений на гравюрі:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома