Підсумкова контрольна робота за IІ семестр з української літератури сімейної форми навчання

Додано: 5 квітня
Предмет: Українська література, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Стильовою домінантою творчості Лесі Українки є:

варіанти відповідей

А  реалізм;

Б експресіонізм;

В імпресіонізм;

Г неоромантизм;

Д сентименталізм.

Запитання 2

2.Назва вірша «Contra spem spero» перекладається з латини як:

варіанти відповідей

А надія помирає остання; 

Б мріє не зрадь;

В пам’ятай, що живеш;

Г лиш боротись - значить жить;

Д без надії сподіваюсь.

Запитання 3

3.Драматичний твір, у якому відбуваються неймовірні, незвичайні перетворення, а поряд з людьми діють постаті, створені їхньою уявою, називається:

варіанти відповідей

А  комедія;

Б трагедія;                                 

В драма-феєрія;                        

Г  містерія;

Д водевіль.

Запитання 4

4.Тема твору «Лісова пісня»- це розповідь про:

варіанти відповідей

А стосунки між батьками і дітьми;

Б любов людини до природи і необхідність її збереження;              

В складні та болісні шляхи шукання щастя і реалізації високої мрії;

Г   життя українських селян на Волині наприкінці XIX століття,

Д становище жінки в українському суспільстві кінця XIX століття.

 

Запитання 5

5.В основу новели «Камінний хрест» покладено:

варіанти відповідей

А  випадок із життя рідного брата Василя Стефаника;

Б  розповідь батька;

В  листування з односельцем-емігрантом;

Г  автобіографічні мотиви;

Д замітку з місцевої газети.

Запитання 6

6.Новела «Камінний хрест» В. Стефаника присвячена темі:

варіанти відповідей

А соціального розшарування українського селянства кінцяXIX століття;

Б митця і суспільства;

В батьків і дітей;                                                   

Г  еміграції українського селянства;

Д солдатчини.

Запитання 7

7.«Мотря» Б. Лепкого за жанром

варіанти відповідей

А оповідання

Б історична повість

В історичний роман

Г пригодницький роман

Запитання 8

8.Серед умінь Гульджемал незвичним для її часу було

варіанти відповідей

А вміння гарно гаптувати

Б вміння керувати слугами

В володіння сазом і співом

Г гарна їзда верхи

Запитання 9

9.Установіть послідовність частин трилогії Б. Лепкого про Мазепу

А «Полтава»

Б «З-під Полтави до Бендер. Крутіж»

В «Мотря»

Г «Не вбивай. Батурин»

 

варіанти відповідей

В Г А Б

Г В А Б

Б А В Г

А Б В Г

Запитання 10

10. «Іntermezzo» є новелою, бо:                                       


варіанти відповідей

А  подає детальні пейзажні описи і зміну настроїв ліричного героя;

Б  це невеликий за обсягом епічний твір про незвичайну життєву подію;

В  має струнку композиційну побудову;

Г   це твір з несподіваним фіналом і сконденсованою дією;

Д  зосереджується на внутрішньому світі і переживаннях ліричного героя;

Е  має кілька сюжетних ліній і невелику кількість персонажів.

 

Запитання 11

11.Серед запропонованих тверджень знайдіть три правильних:


варіанти відповідей

А Новела «Іntermezzo» - це єдиний твір, присвячений не людям,

а «кононівським полям».

Б  Стан особливого емоційного: збудження ліричного героя в но­велі «Іntermezzo» передається за допомогою розгорнутих, аргументованих фраз.

В Три крапки і знаки питання в новелі «Іntermezzo» - це звичайні розділові знаки у кінці речення.

Г Сценою, де діють дійові особи новели «Іntermezzo», виступає душа ліричного героя.

Д Розповідь у новелі «Іntermezzo» ведеться від першої особи.

Г У новелі «Іntermezzo» створено образ революційно настроє­ного інтелігента-демократа.

Запитання 12

12.Серед запропонованих тверджень знайдіть три правильних:

варіанти відповідей

А Іван (М. Коцюбинський «Тіні забутих предків») був не дев'ятнадця­тою, а п'ятою дитиною в родині, бо п'ятнадцятеро- померло.

Б Повість «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського має цілком оригінальний сюжет.

В За повір'ями гуцулів, світ створив чорт.

Г «Тіні забутих предків» - соціально-побутова повість.

Д Повість «Тіні забутих предків» була екранізована Сергієм Параджановим.

Е Однією з центральним проблем повісті «Тіні забутих предків» є пробле­ма збереження природи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест