Використані тести зовнішнього незалежного оцінювання різних років
Два учні обговорювали енергетичну цінність напоїв, аналізуючи інформацію в таблиці.
Примітка. За повного розщеплення 1 г білків у середньому вивільняється 17,2 кДж енергії, 1 г жирів - 38,9 кДж, 1 г вуглеводів - 17,6 кДж.
Перший учень зауважив, що найбільшу енергетичну цінність має напій, який містить жири. Другий учень дійшов висновку, що найменшу енергетичну цінність має сік виноградний.
Хто з них має рацію?
Який елемент будови скелетного м’яза позначено на рисунку літерою Х?
Укажіть особливість будови серця людини.
Проаналізуйте твердження щодо будови шкіри.
І. Цифра 1 указує на потову залозу, цифра 2 - на волосяну цибулину
ІІ. Цифра 1 указує на потову залозу, цифра 3 - на сальну.
Чи є поміж них правильні?
На рисунку зображено поперечний переріз спинного мозку. Структури, позначені цифрами, беруть участь у формуванні рефлекторної дуги. Якою цифрою позначено тіло чутливого нейрона?
Установіть відповідність між зображеним органом організму людини (1-4) та системою (А-Д), до якої він належить.
А. нервова
Б. ендокринна
В. кровоноcна
Г. сечовидільна
Д. лімфатична
Установіть відповідність між сенсорною системою (1-4) та її функцією (А-Д).
1. смакова
2. слухова
3. рівноваги
4. зорова
А. визначення сили звуку
Б. розпізнавання температури поверхні предмета
В. визначення вмісту солі в їжі
Г. визначення відстані до предмета
Д. відчуття зміни положення тіла
Схарактеризуйте лейкоцити людини за наведеними ознаками.
Місце утворення:
1. червоний кістковий мозок, щитоподібна залоза
2. жовтий кістковий мозок, лімфатичні вузли
3. червоний кістковий мозок, лімфатичні вузли
Особливості будови:
А. немає ядра, містять тромбопластин
Б. є ядро, здатні до амебоїдного руху
Забезпечують:
І. реакції зсідання крові
ІІ. транспортування кисню
ІІІ.захист від мікроорганізмів
Проаналізуйте твердження щодо функцій складників ворсинки тонкого кишечника, які на схемі позначено цифрами.
І. Крізь складник 2 продукти розщеплення білків та вуглеводів надходять до складника 3.
ІІ. Продукти розщеплення жирів усмоктуються складником 2 та надходять переважно до складника 1.
Чи є поміж них правильні?
Який гормон виробляє зображена на рисунку ендокринна залоза?
Увідповідніть зображення кістки скелета людини (1-4) з відділом скелета (А. - Д), у якому вона розташована (масштаб не дотримано).
А. череп
Б. хребет
В. верхня вільна кінцівка
Г. пояс нижніх кінцівок
Д. пояс верхніх кінцівок
Прочитайте опис: «Гемоглобін - дихальний пігмент крові людини. В організмі людини гемоглобін здатен зв'язувати деякі гази й утворювати стійкі або нестійкі сполуки». Доповніть опис гемоглобіну за наведеними характеристиками.
Гемоглобін міститься в:
1. еритроцитах
2. лейкоцитах
Гем - це сполука, яка містить йони:
А. Феруму
Б Магнію
В. Кальцію
Унаслідок зв'язування вуглекислого газу утворюється:
І. карбоксигемоглобін
ІІ..карбгемоглобін
ІІІ. оксигемоглобін
Велике коло кровообігу людини закінчується
Проаналізуйте таблицю характеристики органів травлення. Укажіть правильну комбінацію характеристик для заповнення пропусків у таблиці.
Реабсорбція відбувається в складниках нефрону, які позначено цифрами
Умовні рефлекси
Установіть відповідність між зображеним органом організму людини (1-4) та його функцією ( А-Д).
А.газообмін
Б.утворення сечі
В.вироблення жовчі
Г.утворення інсуліну
Д.формування яйцеклітини
Укажіть і схарактеризуйте структуру, позначену на рисунку літерою Х.
Назва структури:
1.таламус
2. гіпоталамус
3. мозочок
Речовина, якою утворена поверхня:
А. сіра
Б. біла
Основна функція:
І. регуляція дихання
ІІ. формування емоцій
ІІІ. координація рухів
Яку тканину зображено на рисунку?
Одна з головних характеристик гуморальної регуляції фізіологічних процесів у організмі полягає в тому, що реакція виникає
Який імунітет виникає в організмі після введення лікувальної сироватки проти правця?
Венозна кров у організмі людини рухається
Яку складову зуба позначено на рисунку буквою Х?
Які гормони забезпечують розвиток первинних і вторинних статевих ознак?
При нестачі вітаміну С розвивається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома